فروش عمده ست تشک و بالش مهمان

فروش عمده ست تشک و بالش مهمان

تشک و بالش مهمان یکی از آیتم های جهیزیه است که تازه عروس های ایرانی خریدار اصلی آن هستند و فروش عمده آن در بازار بسیار رایج می باشد.

خرید رختخواب عروس

در قدیم خرید رختخواب عروس یکی از مورد توجه ترین بخش های جهیزیه بود چون رفت و آمد ها زیاد بود و این وسایل به صورت مستقیم به مهمان مربوط می شد و نشانه ی سلیقه عروس خانم به حساب می آمد.

با گذشت زمان، کوچک شدن فضای خانه ها و نیز کمتر شدن رفت و آمد ها دیگر خرید تشک برای جهیزیه از رونق افتاد و به جای آن تشک های مهمان کم جا جایگزین شدند.

تشک مهمان برای جهیزیه عروس

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

خرید تشک مهمان برای جهیزیه عروس

یکی از انواع تشک­ها، تشک مهمان می باشد که معمولا در تمامی هتل­ها و خانه­ها جهت پذیرایی از مهمان یافت می شود و همچنین این نوع تشک یکی از ملزومات مهم از جهیزیه عروس محسوب می­شود. این تشک ها با بسته بندی مناسب ارائه می شوند و همان طور که میدانید بسته بندی مناسب و زیبا می تواند در حمل و نقل و استفاده مناسب و همچنین بهینه از فضا بسیار مفید باشد و این یکی از دیگر از ویژگی های تشک های مهمان این شرکت می باشد. همچنین تشک های مهمان شرکت پاندا قابل شست و شو می باشد و این امر در بخش نگهداری و رعایت اصول بهداشتی می تواند بسیار مهم باشد.

تشک و بالش مهمان

قیمت روز تشک و بالش مهمان ست

یکی از آیتم های موثر بر قیمت تشک مهمان وزن و سایز و جنس رویه ی آن می باشد البته این در حالتی است که مقایسه ی قیمتی بر روی تولیدات یک کارخانه مشخص صورت بگیرد. زیرا بسیار مهم است که مواد اولیه بکار رفته در آن از چه جنسی باشند.

برای داشتن یک مقایسه ی خوب قیمتی و داشتن یک خرید موفق کافیست زمانی که برای ثبت سفارش تشک و بالش مهمان با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفتید رخواست لیست قیمت تمامی انواع تشک ها را داشته باشید.

به بالای صفحه بردن