سفارش خرید عمده روبالشتی مخمل پارامونت

سفارش خرید عمده روبالشتی مخمل پارامونت

روبالشتی مخمل پارامونت نمونه های ایرانی این محصول است كه در طرح های سنتی و فانتزی تولید می شود و دارای نرمی و دوام بالایی بوده كه از قیمت مناسبی برای خرید عمده برخوردار می باشد.

روبالشتی مخمل پارامونت

روبالشی ایرانی با تنوع پارچه ای و طرحی كه دارد از نمونه های خارجی روبالشی از كیفیت بالاتری و قیمت ارزان تری برخوردار است. از نمونه روبالشی های ایرانی می توان روبالشی حوله ای، ترمه، تترون، ترگال و… نام برد كه دارای كیفیت بالا و طرح های زیبایی هستند. پورشه از نمونه روبالشی های خارجی است كه توسط تولیدی های روبالشی در كشور نیز تولید و در تولید آن از پارچه پورشه خارجی استفاده میشود.

قیمت روز  انواع روبالشی 50 در 70

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

قیمت روز  انواع روبالشی 50 در 70

روبالشی هاب بزرگسال بیشتر در سایز  ۵۰ در ۷۰ تولید می شوند. قیمت روبالشی با این ابعاد بسته به جنس، مدل، ضخامت  و برند آن متفاوت است. انواع روبالشی مثل پورشه، حوله ای، مخمل پارامونت و … در این سایز تولید می شوند که قیمت هریک نسبت به هم متفاوت است. برای خرید به صرفه انواع روبالشی با سایز ۵۰ در ۷۰ باید از طریق نمایندگی عرضه انواع روبالشی یا تولیدی آن اقدام کنید.

بهترین جنس روبالشی مخمل کدام است؟

بهترین جنس روبالشی مخمل کدام است؟

روبالشی های مخمل از بهترین نوع روبالشی هستند كه هم زیبایی و هم نرمی و لطافت خاصی را به همراه دارند. روبالشی مخمل در مدل های پورشه، پارامونت و شانل عرضه می شود که دارای کیفیت بالایی هستند.

خرید اینترنتی روبالشتی مخمل پارامونت به صورت عمده

خرید اینترنتی روبالشتی مخمل پارامونت به صورت عمده

روبالشی مخمل پارامونت از نوع ارزان روبالشی های مخمل می باشد که به صورت اینترنتی نیز عرضه می شود. خرید اینترنتی روبالشتی مخمل پارامونت سبب می شود تا شما آن را به طور مستقیم و عمده از تولید کننده دریافت کنید و جلوی بسیاری از هزینه های اضافی گرفته می شود.

به بالای صفحه بردن