قیمت روتختی چاپ دیجیتال سه بعدی در بازار

قیمت روتختی چاپ دیجیتال سه بعدی در بازار

روتختی چاپ دیجیتال یا سه بعدی یکی از نمونه های کالای خواب می باشد که در چند سال اخیر به سبب قیمت مناسب و تنوع بالای طرح بازار فروش خوبی داشته است.

روتختی چاپ دیجیتال

مشاهده عکس روتختی سه بعدی دخترانه از طریق سایت های اینترنتی برای مشتریان امکان پذیر می باشد و می توانند در این سایت ها لیست قیمت این محصول را بررسی کرده و روتختی مورد نظر خود را سفارش داده و در موعد مقرر آن را تحویل بگیرند.

خرید اینترنتی روتختی چاپ دیجیتال با طرح های دخترانه

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

خرید اینترنتی روتختی چاپ دیجیتال با طرح های دخترانه

انواع روتختی سه بعدی دخترانه دارای رنگ های شاد و جذاب می باشد و بر روی آنها طرح های فانتزی چاپ می شود که برای هر سنی مناسب می باشد.

به طور کلی برای تولید روتختی از انواع پارچه های زیر استفاده می شود:

  • پارچه نخی: این جنس پارچه حساسیت ایجاد نمی کند و شستشوی آن آسان است.
  • پارچه کتان: این پارچه جوان پسند است و برای اتاق هایی با وسایل فانتزی هماهنگ می باشد.
  • پارچه ساتن: استفاده از این جنس روتختی ها بیشتر برای دکور است زیرا درخشندگی و زیبایی چشم نوازی دارد اما برای استفاده راحت و مناسب نیست همچنین این نوع رو تختی بیشتر انتخاب عروس و داماد ها می باشد.
  • پارچه ابریشمی: این پارچه نرم و لطیف است و زیبایی چشم نوازی دارد اما باید دقت داشت این پارچه گاها حساسیت زا می باشد.

با شناخت جنس و ویژگی های پارچه های روتختی می توان برای انتخاب روتختی بهترین گزینه را بررسی کرده و خریداری نمود. اما در روتختی چاپ دیجیتال معمولا از پارچه میکرو استفاده می شود که بسیار لطیف و ضد حساسیت است.

عکس و قیمت مدل های جدید روتختی سه بعدی

عکس و قیمت مدل های جدید روتختی سه بعدی

امروزه روتختی های سه بعدی تهیه شده از جدیدترین طرح و رنگ های روز دنیا می باشد و برای خرید بهترین گزینه است. زیرا این روتختی ها موجب آفرینش عمق بصری شده تا حدی که هیچ کدام از روتختی ها توان رقابت با روتختی سه بعدی را ندارند.

تصاویر چاپ شده بر روی روتختی های سه بعدی دارای بهترین کیفیت می باشد و بسیار زنده جلوه می دهند از این رو بسیاری از افراد به این نوع روتختی ها علاقه خاصی داشته و خریداری می نمایند. تنها با یک تماس با مدیران فروش پاندا خواب می توانید کاتالوگ تصاویر و طرح های روتختی چاپ دیجیتال را دریافت نمایید

 

به بالای صفحه بردن