قیمت عمده بالش فانتزی نمدی کودک

قیمت عمده بالش فانتزی نمدی کودک

بالش فانتزی نمدی کودک با جدیدترین طرح های عروسکی در حال تولید می باشد. عمده فروشی شرکت پاندا خواب در زمینه بالش های عروسکی، سبب ارائه بهترین قیمت های مربوط به انواع مدل بالش شده است و شما هم می توانید انواع مدل بالش استیکری، عروسکی و فانتزی و … را از طریق ما، برای خرید عمده سفارش دهید.

بالش عروسکی فانتزی

اگر بخواهیم یکی از زمینه های فعالیتی مربوط به شرکت پاندا خواب را به شما معرفی نماییم، تولید بالش عروسکی و فانتزی از جنس نمدی می تواند یکی از حوزه های کاری گسترده این شرکت به حساب آید به گونه ای که توانسته جدیدترین و شیک ترین مدل بالش ها را به همراه انواع تشک فانتزی، تولید و ارائه نماید.

بالش نمدی دخترانه

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

بالش نمدی دخترانه

بالش نمدی دخترانه با طرح های پسرانه، دارای تفاوت های زیادی در خصوص مدل های ارائه شده و همچنین رنگ بندی های انتخابی می باشد.

به طور مثال در تولید بالش مینیون دختر، از رنگ زرد و صورتی استفاده می شود و این در حالی است که بالش مینیون پسر، از رنگ آبی و زرد تشکیل شده است.

بالش و تشک فانتزی

تولیدی بالش و تشک فانتزی

بهترین تولیدی فعال در عرصه تشک و بالش فانتزی و عروسکی، توسط مجموعه پاندا خواب راه اندازی شده که توانسته انواع مدل بالش های فانتزی را به همراه جدیدترین تشک های عروسکی، با جنس و کیفیت عالی، ارائه نماید.

دلیل استفاده از پارچه های نمدی خوب برای تولید بالش های عروسکی، مربوط به داشتن رنگ بندی های متنوع به همراه قیمت مناسب و طول عمر بالای این محصول می باشد.

قیمت بالش استیکری

قیمت بالش استیکری

یکی از ایده هایی که برای تولید بالش فانتزی، مورد استفاده قرار می گیرد، مربوط به شکلک های تلگرامی بوده که با نام استیکر هم شناخته می شوند.

قیمت بالش استیکری هم تا حد زیادی نزدیک به انواع مدل بالش عروسکی می باشد و شما هر نوع و هر مدلی که مد نظر داشته باشید را می توانید به تنهایی سفارش دهید.

بالش فانتزی نمدی کودک

قیمت عمده بالش فانتزی نمدی کودک

بالش فانتزی نمدی کودک تولید شده توسط مجموعه پاندا خواب، شامل شکلک های تلگرامی، ماه، ستاره، خورشید، خرس، گربه، شیر، لب، مینیون، باب اسفنجی و صد ها مدل دیگر می باشد.

سفارش عمده بالش و تشک عروسکی و اطلاع از قیمت های مربوط به عمده فروشی این محصولات را می توانید از طریق این مجموعه، به دست آورید.

به بالای صفحه بردن