آدرس کارخانه روبالشی پورشه ایرانی و کاتالوگ محصولات

آدرس کارخانه روبالشی پورشه ایرانی و کاتالوگ محصولات

کارخانه روبالشی پورشه ایرانی در هر شهری قرار داشته باشد و آدرس آن هر کجا باشد شما می توانید از طریق خرید اینترنتی اقدام به تهیه کاتالوگ محصولات و سفارش آنها نمایید.

کارخانه روبالشی پورشه ایرانی

یكی از استان های موفق در تولید ملزومات خواب و روبالشی استان اصفهان است كه عمل كرد موفقی در زمینه تولید انواع روبالشی با كیفیتی بالا و قیمتی مناسب داشته كه بسیار قابل ستایش است. اصفهان به عنوان یک شهر صنعتی با بهرگیری از صنعت و تكنولوژی و تلفیق آن با سنت در تولید روبالشی جایگاه قابل قبولی را بدست آورده است. فروش عمده روبالشی در اصفهان به خاطر عرضه مستقیم و با قیمت مناسب توسط نمایندگی ها صورت می پذیرد.

قیمت تولیدی کارخانه روبالشی پورشه ایرانی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

قیمت تولیدی کارخانه روبالشی پورشه ایرانی

قیمت روبالشی پورشه ایرانی با نرخ تولیدی به دلیل حذف واسطه ها ارزانتر برای خریدار تمام می شود. با توجه به آنکه روبالشی پورشه ایرانی در داخل و  با حجم انبوهی تولید می شود از قیمت مناسبی برخوردار است. با خرید این محصول به صورت مستقیم از کارخانه آن را به قیمت عمده و ارزانتر از بازار تهیه نمایید.

لیست قیمت و کاتالوگ روبالشی های پاندا خواب

لیست قیمت و کاتالوگ روبالشی های پاندا خواب

تولیدی پاندا خواب یكی از تولیدی روبالشی در كشور است كه با عرضه انواع روبالشی به قیمت تولیدی عملكرد مناسبی در تولید و عرضه آن داشته است. كارخانه روبالشی پورشه ایرانی در خراسان، اصفهان و تهران با تولید روبالشی پورشه توانسته اند آن را با قیمتی ارزانتر از نوع خارجی روانه بازار كنند. روبالشی پورشه ایرانی تولید شده از مرغوب ترین پارچه، دارای استحکام و طرحی زیباست. کارخانه روبالشی پورشه ایرانی با ارائه کاتالوگ محصولات آن محصول را به خوبی معرفی می کنند.

خرید نیم ست ملحفه تشک و روبالشی

خرید نیم ست ملحفه تشک و روبالشی

امروزه با تنوع طرح ها و مدل ها تولید کالای خواب هم به صورت تکی و هم به صورت ست و نیم ست تولید می شود. با خرید ست و نیم ست ملحفه تشک و روبالشی تترون فضای زیباتری را برای اتاق خواب خود فراهم كنید. نیم ست ملحفه تشک و روبالشی را از تولیدی آن سفارش دهید تا با قیمت مناسب تری آن را خرید نمایید.

به بالای صفحه بردن