آدرس کارخانه پتو یاقوت در ساوه

آدرس کارخانه پتو یاقوت در ساوه

کارخانه پتو یاقوت واقع در ساوه با تولید پتو درجه یک و با کیفیت عمل کرد درخشانی در تولید و عرضه این محصول داشته است.

کارخانه پتو یاقوت

عمده فروشی پتو توسط مراکز تولیدی یا نمایندگی کارخانه پتو انجام می شود. پتو یک نفره از بازار فروش خوبی به دلیل قیمت و کاربرد بیشتر برخوردار است. و بهترین گزینه برای خرید عمده می باشد.  فروش پتو اعلا به دلیل کیفیت بالای این محصول به کشور های همسایه از بهترین گزینه ها برای این محصول است.

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

لیست قیمت محصولات و خرید پتو تک نفره

لیست قیمت محصولات و خرید پتو تک نفره

برای اطلاع از لیست قیمت محصولات نیکو بافت ساوه به مراکز عرضه اینترنتی این محصول مراجعه کنید و برای خرید پتو مناسب مشاوره بگیرید. از بهترین گزینه ها برای خرید پتو، پتو یک نفره نیکو بافت است. خرید پتو تک نفره از مراکزی که بدون واسطه این محصول را عرضه می کنند بسیار مقرون به صرفه تر از خرید واسطه ای آن است.

صادرات پتو ایرانی به کشورهای همسایه

صادرات پتو ایرانی به کشورهای همسایه

پتو ایرانی به دلیل کیفیت در تولید و قیمت تمام شده مناسب بسیار مورد توجه کشورهای همسایه است. صادرات پتو ایرانی به کشورهای همسایه فرصت مناسبی برای ایجاد و گسترش یک همکاری تجاری سودآور برای کشور است.

آدرس کارخانه تولیدی پتو یاقوت

آدرس کارخانه تولیدی پتو یاقوت

پتو یاقوت از محصولات پرطرفدار بازار پتو است که توسط شرکتی معتبر در ایران تولید می شود. کارخانه نیکو بافت در شهر ساوه فعالیت می کند و دارای نمایندگی هایی در استانهایی مانند تهران است. کارخانه نیکو بافت با تولید محصولات صادراتی یک کارخانه شناخته شده در کشور و بازارهای همسایه است.

کار خانه پتو یاقوت در شهرک صنعتی شهر ساوه به نام نیکو بافت مشغول به فعالیت است و دارای سابقه طولانی در تولید محصولات نساجی است‌ فعالیت این کا خانه از سال  50 شروع شده و تا کنون هم ادامه داشته است. محصولات این کارخانه از کیفیتی بین المللی برخوردار هستند.

به بالای صفحه بردن