بازار فروش پتو سربازی در تهران

بازار فروش پتو سربازی در تهران

فروش پتو سربازی توسط یک بازار داغ و رقابتی برای تهران، اصفهان، مشهد، یزد و … انجام می شود که در این زمینه اینترنت، ابزاری است که توانسته این بازار رقابتی را ایجاد نماید. پتو سربازی نمدی شتری با وزن های 2200، 2000، 1800 و 1400 گرمی در رنگ های قهوه ای تیره و روشن، سبز زیتونی، مشکی، سبز کاهویی و طوسی تولید می شود.

ارگان هایی همچون سازمان های نظامی، بیمارستانی، اردوگاه ها و مراکز امداد و نجات از جمله اصلی ترین موقعیت هایی هستند که نیاز به خرید عمده انواع پتو سربازی دارند.

این نوع پتوها توسط کارخانه هایی همچون زمرد تولید می شود که از تنوع چشم گیری در رنگ و حتی طرح برخوردار هستند و نوع الیاف مورد استفاده در تولید آن ها به گونه ای است که سبب شده تا بسیار گرم باشند.

پتو سربازی اصفهان

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

کارخانه تولید پتو سربازی اصفهان

اصفهان از قطب های شناخته شده در زمینه تولید پتو سربازی می باشد و همانطور که می دانید تولید این پتوهای نمدی، با استفاده از الیاف مصنوعی از جمله پلی استر انجام می شود.

شرکت پتو بافی زمرد، با توجه به دارا بودن پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی، کلیه مراحل مربوط به ریسندگی، بافندگی و تولید پتو را به انجام می رساند.

یک قرن تجربه در زمینه تولید پتو، به تنهایی می تواند کیفیت بالایی از پتوها را ارائه نماید و شرکت زمرد، این مزیت را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

فروش پتو سربازی

مرکز فروش پتو سربازی

اگر به دنبال یک مرکز مستقیم برای خرید انواع پتو مسافرتی و سربازی هستید، بدانید که شرکت پاندا خواب در نتیجه فروش اینترنتی پتو سربازی، می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

در حال حاضر پتو مسافرتی به عنوان یکی از محصولات این مجموعه می باشد و شما می توانید انواع پتوهای طرح دار، پتو ژله ای، تشک و بالش، حصیر، چفیه و … را نیز از این مجموعه خریداری نمایید.

به بالای صفحه بردن