خرید آنلاین روبالش صورتی نخی

خرید آنلاین روبالش صورتی نخی

روبالش صورتی نخی یکی از نمونه هایی است که خرید آنلاین آن برای بیمارستان ها و هتل ها به صورت عمده انجام می شود.

روبالش صورتی

روبالشی صورتی یكی از رنگ های محبوب در بین رویه های بالش است و جنس و نوع های مختلفی دارد مثل كتان، ساتن و نخی كه روبالش صورتی نخی بسیار با كیفیت بوده واز قیمت مناسبی هم برخوردار است. این رنگ روبالشی نخی بسیار مناسب برای استفاده در هتل ها که در رنگ های دیگر هم موجود است.

روبالشی ها در مدل های مختلفی مثل لبه دار، پاكتی، زیپدار و دكمه دار در بازار عرضه می شوند. رویه بالش با الیاف های مختلفی تولید می شود كه رو بالشی نخی یكی از محبوب ترین روبالشی ها است چرا كه از كیفیت بسیار بالایی برخوردار است. روبالشی پنبه دوز لبه دار تولید شده با الیاف طبیعی پنبه ضدحساسیت و الرژی بوده و از نرمی بالایی برخوردار است.

لیست قیمت روبالش صورتی هتلی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

لیست قیمت روبالش صورتی هتلی

یكی از لوازمی كه در هتل ها در زیبایی آن نقش دارد روبالشی است كه اگر متناسب با فضای هتل نباشد جلوه بدی را به آن میدهد. معمولا روبالشی هتل ها به رنگ سفید است. روبالشی صورتی هتلی یكی از روبالشی های زیبا و مورد استفاده در هتل ها است.

فروش اینترنتی انواع روبالشی پنبه دوزی

فروش اینترنتی انواع روبالشی پنبه دوزی

روبالشی پنبه دوز روبالشی های نرم و قابل شستشو هستند که بر اثر شستشو اسیبی به بافت روبالشی وارد نمی شود و دارای رنگ ثابت و عمر طولانی می باشند. انواع روبالشی پنبه دوزی شده را با زیپ و بدون زیپ از فروشگاه های اینترنتی سراسر كشور خریداری كنید.

خرید روبالش پارامونت آنلاین به صورت عمده

خرید روبالش پارامونت آنلاین به صورت عمده

پارامونت یكی از پارچه های مورد استفاده در تولید روبالشی ایرانی است که از کیفیت و استحکام بالیی برخوردار است و به صورت روبالشی مخمل پارامونت تولید و عرضه می شود. عرضه روبالشی مخمل پارامونت در نمایندگی ها و تولیدی های متعددی انجام می شود كه می توانید آن را با مناسب ترین قیمت از پاندا خواب تهیه نمایید.

به بالای صفحه بردن