خرید عمده بالش الیاف لایکو

خرید عمده بالش الیاف لایکو

بالش الیاف لایکو با نمونه الیاف های متنوعی از جمله بالفکس، پر و … پر می شوند که امکان خرید عمده آن از طریق این سایت وجود دارد.

شرکت تولیدی یالش لایکو

این که شما بخواهید انواع مدل بالش الیاف و یا بالش های طبی را خریداری نمایید، امری است که از طریق این سایت، امکان پذیر شده است. بالش یک کیلوگرمی پنبه دوزی شده با سایز 50*70 سانتیمتر، تولید می شود که شرکت تولیدی یالش لایکو، این محصول را به صورت کاملا ضد حساسیت، عرضه نموده است که از جنس پارچه رویی صد در صد نخ می باشد و روکش پنبه دوزی شده این محصول، هم به دوام بیشتر و هم طول عمر بالاتر، کمک می نماید.

بالش میکروفایبر

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

تولید بالش میکروفایبر

الیاف میکروفایبر هم نمونه دیگری از الیاف مورد استفاده برای پر کردن بالش های تک نفره می باشد که این الیاف منحصر به فرد، از مشخصه هایی همچون ضخامت ده میکرون، برخوردار هستند و از طرفی با خواصی که دارند، کثیفی ها و مایعات و … را به خود جذب می نمایند و از پخش شدن آن ها جلوگیری می نمایند.

این که بخواهید به خرید عمده بالش میکروفایبر اقدام نمایید، این امر را از طریق مجموعه پاندا خواب با دریافت بهترین قیمت های ممکن می توانید به انجام رسانید.

لیست قیمت بالش لایکو

لیست قیمت بالش لایکو

گروه تولیدی لایکو، ارائه دهنده بالش های متنوعی می باشد که از جمله آن ها می توان به انواع بالش های زیر اشاره نمود:

  • بالش پر 1800 گرم
  • بالش 1000 گرم پنبه دوزی شده
  • بالش 1800 گرم سافت ویوانا
  • بالش رایحه
  • بالش بالفکس
  • بالش نوجوان
  • بالش نوزاد

هر کدام از این بالش ها از قیمت های مخصوص به خود برخوردار هستند که اگر می خواهید قیمت هر یک را به دست آورید، می توانید ارتباط خود را با ما برقرار نمایید.

بالش معمولی

قیمت بالش معمولی

تولیدات در زمینه بالش معمولی هم با ظرفیت های بالایی انجام می شود که این امر به دلیل قیمت های مناسبی که ارائه می نماید، فروش بالایی را کسب نموده است.

پس لازم است که شرایط ایده آلی هم به منظور فروش بالش های معمولی ایجاد شود و این سایت به عنوان یکی از ابزارهای دسترس پذیر برای عمده فروشی بالش به حساب می آید.

بالش الیاف لایکو

خرید عمده بالش الیاف لایکو

بالش الیاف لایکو تولید شده توسط شرکت لایکو، با نمونه های متنوعی عرضه می شود که این روزها، خرید ساده ای هم برای متقاضیان این مدل بالش ها فراهم شده است.

این که شما بخواهید انواع مدل بالش لایکو و یا بالش های پنبه دوزی شده، بالش پر و … را خریداری کنید، امری است که با یک تماس هم قابل انجام خواهد بود.

به بالای صفحه بردن