خرید عمده تشک مهمان سفری

خرید عمده تشک مهمان سفری

تشک مهمان سفری پاندا خواب را می توان به مشتریانی که علاقه مند به سودآوری های بیشتری در حوزه کالای خواب هستند، پیشنهاد نمود چرا که انواع مدل تشک با وزن های مختلف را مستقیم و بی واسطه در اختیار شما قرار داده ایم. ارسال به کلیه شهرها، با کمترین هزینه باربری انجام می شود.

تشک یک نفره مسافرتی

سایز استانداردی که معمولا در تولیدات تشک یک نفره مسافرتی، مورد تولید قرار می گیرد، مربوط به سایز 200*90 سانتیمتر می باشد که الیاف قابل استفاده برای پر کردن چنین تشک هایی می تواند با وزن های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

تشک مهمان

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

تشک مهمان چی بخرم؟

آیا شما هم از مشتریانی هستید که با این سوال مواجه هستید که چه مدل تشک مسافرتی را برای خرید عمده خود انتخاب نمایید؟ اصلا می دانید که چه مدل تشک هایی در بازار، عرضه می شود؟

این که بخواهید در عرصه ملزومات خواب، فعالیت نمایید، باید تشک های متنوعی هم در اختیار داشته باشید چرا که نیازهای مشتریان، مختلف بوده و هر فردی با توجه به زمینه های مصرفی خود، نیاز به یک تشک خاص دارد و شما می توانید متنوع ترین تشک ها را از تولیدی پاندا خواب، خریداری نمایید.

تشک مهمان الیافی

تولیدی تشک مهمان الیافی

شرکت تولیدی تشک مهمان پاندا خواب در تولیدات خود از الیاف متعددی استفاده می نماید که از جمله آن ها می توان به الیاف کرکای و یا پلی استر اشاره نمود.

یک نوع تشک مهمان استاندارد 200*90 سانتیمتری با 2500 گرم الیاف کرکای پر شده که استفاده از پارچه های طرح دار با دوخت، سبب شده تا کیفیت کار نیز به خوبی افزایش یابد.

انواع تشک مسافرتی

سفارش انواع تشک مسافرتی

این که شما بخواهید انواع تشک مسافرتی را به صورت عمده سفارش دهید، مسئله ای است که توسط مجموعه پاندا خواب برای شما امکان پذیر شده است و تشک اسپیناس یک نفره با پارچه طرح دار، نمونه یکی از تشک های قابل انتخاب از سمت شما خواهد بود.

شما می توانید بهترین نمونه تشک های مسافرتی ما را با قیمت روز و رقابتی با یک تماس و یا به صورت حضوری، انتخاب و سفارش دهید.

تشک مهمان سفری

خرید عمده تشک مهمان سفری

تشک مهمان سفری طرح رویال هم با اندازه 85*190 سانتیمتر تولید می شود که این تشک یک نفره با الیاف پلی استر ترموفیوز، پر شده است و لایه طبی داخل این الیاف، کمک به پر کردن قوس ستون فقرات و زانوها می نماید.

انتخاب این تشک دوکیلویی مسافرتی، امکان خرید عمده آن را به بهترین شکل و در کمترین زمان از طریق این سایت، فراهم ساخته است.

به بالای صفحه بردن