خرید مستقیم از کارگاه تشک مسافرتی در تبریز

خرید مستقیم از کارگاه تشک مسافرتی در تبریز

تشک مسافرتی در تبریز نیز با توجه به سایر تولیدات تبریز مثل كفش، محصولات چرمی و لوازم خانه از كیفیت بالایی در خور این استان برخوردار است و به دلیل عرضه مستقیم از كارگاه از قیمت مناسبی برخوردارند.

تشک مسافرتی در تبریز

تشک مسافرتی تبریز به خاطر کیفیت بالا از محبوبیت خوبی در بازار تشک مسافرتی برخوردار است. تشک مهمان یا تشک سفری تشكی است دارای حجم كم و وزن سبک با رویه زیپدار و بدون زیپ برای استفاده در سفر و خانه كه با نوع الیاف،دوخت وسایز متنوع می شود كه یكی از ملزومات خواب ضروری برای هر خانه ایست. امروزه بازار تشک سفری نسبت به گذشته رونق بیشتری دارد و آن هم به خاطر تنوع و زیبایی محصولات جدید است.

وضعیت صادرات تشک مهمان در ایران چگونه است؟

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

وضعیت صادرات تشک مهمان در ایران چگونه است؟

یكی از صادرات هایی كه برای كشور می تواند سود اوری داشته باشد صادرات تشک مهمان است. با توجه به موقعیت ایران در تولید تشک مهمان صادرات ان نیز با افزایش و استقبال روبه رو بوده است. تشک مهمان یکی از کالاهای پرکاربرد ومحبوب در اکثر کشورهاست. ایران با تولید انواع تشک مهمان باکیفیت و ارزان موقعیت صادراتی خوبی برای این محصول ایجاد کرده است.

قیمت تشک های مسافرتی 3 کیلویی

قیمت تشک های مسافرتی 3 کیلویی

تشک های مسافرتی با توجه به وزنی كه پیدا میكنند قیمت انها نیز تغییر می كند. یكی از تشک های با وزن مناسب تشک مسافرتی 3 كیلویی است كه تشک های 3 كیلویی جزء تشک های تک نفره محسوب می شوند و از قیمت بالایی برخوردار نیستند.

بازار فروش تشک مسافرتی در تبریز

بازار فروش تشک مسافرتی در تبریز

تولیدی تشک مسافرتی در تبریز با تولید تشک مسافرتی با كیفیت با پارچه ترک با ارسال آن به بعضی استانها و شهرهای كشور نیاز انها را تامین می كند. یک سرچ ساده در اینترنت به راحتی با مراكز عرضه تشک مسافرتی تبریز روبه رو می شوید.

به بالای صفحه بردن