خرید پتو تک نفره چیکا با مدل های جدید

خرید پتو تک نفره چیکا با مدل های جدید

پتو تک نفره چیکا یکی از با کیفیت ترین انواع پتو یک نفره است که توسط شرکت نوبافت شادیلون مشهد تولید شده و در بازار عرضه می شود.

پتو تک نفره چیکا

پتوهای گل برجسته شادیلون از جدیدترین و در عین حال پرفروش ترین محصولاتی هستند که توسط این شرکت به بازار عرضه می شود و مدل های گلدار آن، به خوبی توانسته در بازار، اقدام کسب بهترین جایگاه ممکن در میان مشتریان نماید.

تولیدی پتو مریم

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

شرکت تولیدی پتو چیکا

شرکت تولیدی چیکا در ایران، با سال ها فعالیت در عرصه پتوهای ایرانی، امروزه به خوبی توانسته پتوهایی را تولید و عرضه نماید که متناسب با نیاز مشتریان می باشد.

این شرکت از دسته کارخانه جاتی است که به لحاظ قیمت، کیفیت مواد اولیه، طرح های ارائه شده، نوع الیاف مصرفی، توانسته به بهترین شکل ممکن اقدام نماید.

پتو نوجوان مریم

قیمت پتو نوجوان چیکا

پتو نوجوان که از اندازه پتوهای تک نفره چیکا کوچکتر می باشد و طرح های متنوع تر و فانتزی تری نیز دارد، به عنوان یک محصول شرکت شادیلون بوده که با معرفی آن، امکان خرید عمده را نیز برای مشتریان خود فراهم می آوریم.

این مدل پتو تک نفره چیکا ، تولید شده از الیاف پلی استر ضد حساسیت بوده و گاها به منظور کاهش قیمت در بازار، شاهد ترکیب با الیاف آکریلیک نیز خواهیم بود.

فروش پتو مریم

نمایندگی فروش پتو چیکا در تهران

اما برسیم به بحث فروش پتو چیکا که می تواند در هر شهری، مشتریان خاص خود را داشته باشد.

وجود نمایندگی ها در برخی شهرها، یکی از راه های رساندن محصولات این شرکت پتو بافی به دست مشتریان خواهد بود.

اما ما امروزه با ایجاد موقعیت های فروش اینترنتی پتو، راه های سریع تر و دسترس پذیر تری را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم که شما هم از این موقعیت های عالی می توانید به بهترین شکل، بهره مند شوید.

پتو تک نفره مریم

انواع طرح پتو تک نفره چیکا

در تولید پتو تک نفره توسط شرکت پتو شادیلون مشهد، با توجه به این که از دستگاه های پیشرفته صنعتی به همراه دستگاه های چاپ مدرن استفاده می شود، طرح ها و مدل های بسیار متنوعی ارائه شده است.

می توانید با یک تماس، هم از مدل پتوهای موجود چیکا مطلع شوید و هم سفارشات خود را نیز به ما ارائه نمایید.

به بالای صفحه بردن