خرید پتو سربازی ارزان برای صادرات

خرید پتو سربازی ارزان برای صادرات

خرید پتو سربازی ارزان برای صادرات یکی از دغدغه های فعالان در بازار فروش خارجی این محصول به حساب می آید که توسط کارخانه های معتبر در اصفهان تامین میگردد.

یکی از دیگر مدل پتوهای کارآمدی که توسط شرکت های ایرانی با رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند، مربوط به پتو سربازی است.

در حال حاضر شرکت زمرد به عنوان یکی از تولید کنندگان قدر در عرصه پتو سربازی می باشد که بهترین نوع پتوها را به بازار عرضه نموده است.

تولید کننده پتو سربازی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

بهترین تولید کننده پتو سربازی

از تولید کنندگان مطرحی که در زمینه پتو سربازی توانسته اند نیازهای بازار را با بهترین کیفیت و ارائه قیمت های رقابتی تامین نماید، مربوط به پتو زمرد می باشد.

این شرکت تولیدی پتو در شهر اصفهان فعالیت می نماید و تا کنون توانسته تنوع کاملی از طرح و رنگ های مورد نیاز برای مشتریان این نوع پتوها ارائه نماید.

پتو سربازی نمدی

پتو سربازی نمدی شتری تیره 1800 گرم زمرد

وزن پتوهای تولید شده توسط شرکت زمرد، متغیر می باشد و همین مسئله هم عاملی برای تغییر قیمت های ارائه شده خواهد بود.

یکی از وزن هایی که از سمت سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی درخواست می شود مربوط به پتوهای 1800 گرمی می باشد.

همچنین پتوهای 2 و 2.3 کیلوگرمی هم از نمونه های تولید شده توسط این کمپانی می باشد.

پتو سربازی ارزان

پخش پتو سربازی ارزان برای صادرات

صادرات به عنوان یکی از زمینه های اقتصادی سودآور در زمینه پتو سربازی می باشد که به خوبی می توان از سودآوری های این عرصه بهره مند شد.

اما این سودآوری زمانی امکان پذیر خواهد بود که مشتریان خرید عمده پتو بتوانند به بهترین قیمت ها دست یابند.

ما نیز به منظور ایجاد چنین بستری، فروش اینترنتی انواع پتوهای خوب سربازی را به انجام می رسانیم.

در نتیجه از طریق این سایت با انتخاب پتوهای مد نظر خود می توانید سفارشات آن ها را نیز در اختیار ما قرار دهید.

فروش پتو سربازی

خرید پتو سربازی ارزان اصفهان

خرید پتو سربازی ارزان که در بازار اصفهان توسط بهترین کارخانه ها نظیر زمرد تولید می شود، برای فروش عمده در کشور و همچنین برای صادرات، در نتیجه خدمات اینترنتی ارائه شده است. تولید این نوع پتوهای نمدی در رنگ های شتری، سبز زیتونی و سبز کاهویی و … انجام می شود و گزینه مناسبی هم برای تجارت های پرسود خواهد بود.

پتو سربازی، با توجه به نامی که دارد، می تواند برای ارگان ها، خوابگاه ها، اردوگاه ها و همچنین سربازی ها مناسب باشد که مزیت هایی همچون قیمت های ارزان و گرم و نرم بودن برخوردار هستند.

یکی از شرکت های معروف تولیدی پتو سربازی، کارخانه زمرد است که عرضه کننده پتوهای نظامی با تلرانس وزنی 5 درصد می باشد. همچنین پتوهای ارائه شده توسط این شرکت، دارای مدل های ساده و طرح دار است.

انواع-پتو-سربازی

انواع پتو سربازی اصفهان

همانطور که می دانید اصفهان به عنوان پایتخت اصلی تولید کننده انواع پتو سربازی می باشد که در تولیدات خود از بهترین الیاف استفاده می نماید.

تولید پتو با وزن های مختلف از 2.5 کیلوگرم تا 1.5 کیلوگرم هم به منظور پاسخ به نیازهای مختلف مشتریان می باشد که بدون شک برروی قیمت های تمام شده آن نیز تاثیر می گذارد.

پتو مینک ساده اردوگاهی شکوفه به عنوان یکی از تولیدات شرکت زمرد است که در خصوص این محصول از الیاف صد در صد پلی استر استفاده شده و در نتیجه بالاترین کیفیت ممکن را دارند.

همچنین دارا بودن انواع رنگ های طوسی، قهوه ای و سبز در خصوص این مدل پتوها هم از دیگر مشخصه هایی می باشد که سبب می شود تا قدرت خرید مشتریان افزایش یابد.

این مدل پتوهای سربازی می تواند برای مصارف شخصی هم بسیار مناسب باشد که به همین منظور، مسیر عمده فروشی آن از طریق این سایت فراهم شده است.

پتو-سربازی-ارزان

مرجع خرید پتو سربازی ارزان

با گسترش فعالیت های تجاری خود در زمینه فروش عمده پتو سربازی ، بهترین مرجع را در اختیار متقاضیان پتو سربازی قرار داده ایم تا بتوانیم مهم ترین نیازهای شما عزیزان را رفع نماییم.

در همین خصوص خرید انواع پتو در این سایت به شما کمک می کند که بتوانید به بهترین قیمت ها برای خرید عمده پتو، دسترسی داشته باشید که بدون شک این مسئله از مهم ترین مزیت های رقابتی محسوب می شود.

به بالای صفحه بردن