خرید پتو گل برجسته پارمیدا برای صادرات به عراق

خرید پتو گل برجسته پارمیدا برای صادرات به عراق

پتو گل برجسته پارمیدا یک از نمونه پتو های دو نفره ایرانی است که شاهد خرید عمده آن برای صادرات به اربیل عراق هستیم.

خرید آنلاین پتو پارمیدا

خرید آنلاین پتو پارمیدا از طریق سایت شرکت پتو شادیلون و مراجع توزیع کننده این محصول مانند شرکت پاندا خواب برای شما به صورت شبانه روزی در دسترس است.
شرکت پاندا خواب یکی از معتبر ترین تولید کنندگان انواع کالای خواب ایرانی است. شاین شرکت نمایندگی توزیع پتو کارخانه شادیلون را نیز بر عهده دارد.
با فروش محصولات مدل پارمیدا به صورت گل برجسته از شرکت شادیلون با قیمت مناسب و کیفیت بالا اقدام کرده است و رضایتمندی بسیاری از خریداران و تجار را نیز به همراه داشته است.

پتوهای ایرانی مرغوب

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

بررسی ویژگی های انواع پتوهای ایرانی مرغوب برای صادرات

از آنجایی که شرکت های تولید انواع پتو ایرانی در سراسر ایران اقدام به تولید و صادرات برون مرزی کرده اند.
در معرفی و بررسی بهترین برند در میان انواع مدل های پتو ایرانی پتو پارمیدا یکی از مرغوب ترین آنهاست که به صورت عمده و انبوه فروش در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

شرکت تولیدی پتو آیلار از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی در تولید پتوهای خود استفاده میکند و ضمن آن با بالا بردن تنوع در طرح و رنگ محصولات خود شرایط ویژه ای را برای خریداران و تاجران کالای خواب ایجاد کرده است.
لذا از عمده ترین ویژگی های این مدل پتو میتوان به: کیفیت بالا، تنوع بی نظیر، تراکم بالای الیاف، قیمت گذاری مناسب با بازارهای رقابتی، استانداردهای لازم در سایز بندی و… اشاره کنیم.

پتو گل برجسته پارمیدا

سایز و ابعاد استاندارد پتو گل برجسته پارمیدا

رعایت سایز متناسب با کودک، نوجوان، یک نفره، دونفره و… یکی از اصول اولیه برای فروش و استقبال بالا در انواع مدل های پتو ایرانی است.
شما این استانداردها را در پتو پارمیدا به صورت کاملا مشهود ملاحظه خواهید کرد و به با اطمینان خاطر میتوانید از آن ثبت سفارش داشته باشید.
برای مثال پتو دونفره پارمیدا را با سایز 220*240 و وزن 4000 گرم و در کارتن های 6 عددی دریافت کنید و یک خرید استاندارد را پیش رو داشته باشید.

خرید پتو پارمیدا

نحوه سفارش و خرید آنلاین پتو پارمیدا

اگر به دنبال خرید پتو پارمیدا هستید می توانید سفارش انلاین را تست کنید.
شما میتوانید از طریق مراجع توزیع کننده این محصول به ویژه شرکت پاندا خواب اقدام نمایید.
با مراجعه به سایت این شرکت خرید کاملا ارزان و مقرون به صرفه ای را داشته باشید.
شرکت پاندا با قرار دادن عکس و فیلم تمامی نمونه های پتو پارمیدا شرایط ویژه ای را در خرید آنلاین پتو پارمیدا برای خریداران و تجار در نظر گرفته است.
لذا شما نیز اگر تمایل به خرید و همکاری با این شرکت را دارید میتوانید با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید و به صورت عمده از آن ثبت سفارش داشته باشید.

به بالای صفحه بردن