روبالشی سه بعدی پشت لمینت قیمت مناسب

روبالشی سه بعدی پشت لمینت قیمت مناسب

روبالشی سه بعدی پشت لمینت دارای ایستایی و استحکام بیشتری نسبت به سایر نمونه های این محصول است همچنین قیمت مناسبی نیز دارد.

روبالشی سه بعدی پشت لمینت

استان یزد از جمله استان های موفق در تولید روبالشی با طرح های سنتی و زیبا به شمار می رود از جمله روبالشی های تولید یزد روبالش های ترمه و پنبه دوز است. روبالشی های سه بعدی با مدلهای استون، پورشه با جنس مخمل و ساتن و در طرح های كودكانه و بزرگسال تولید می شوند. روبالشی سه بعدی پشت لیمینت نیز یکی از مدل های روبالشی سه بعدی است که پشت آن لمینت شده و از نفوذ مایعات جلوگیری می کند.

لیست قیمت روبالشی سه بعدی پشت لمینت

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

لیست قیمت روبالشی سه بعدی پشت لمینت

روبالشی سه بعدی پشت لیمینت شده از نفوذ مایعات و آب به داخل روبالشی جلوگیری می کند. روبالشی سه بعدی نسبت به روبالشی های معمولی جذاب تر و دارای زیبایی بیشتری هستند که قیمت این روبالشی ها نسبت به مدل های معمولی قدری گرانتر است. با خرید مستقیم روبالشی سه بعدی پشت لیمینت از تولیدی، آن را به قیمت عمده دریافت کنید.

خرید روبالشی 3d برای فروش خانگی

خرید روبالشی 3d برای فروش خانگی

با انتخاب روبالشی سه بعدی برای فروش خانگی می توانید حجم فروش خود را افزایش دهید. روبالشی سه بعدی به دلیل طرح های جذابی که دارد نظر بسیاری را به خود جلب می کند. بنابراین برای فروش خانگی گزینه مناسب هستند که با خرید به صورت عمده از تولیدی می توانید به سود قابل توجهی دست پیدا کنید. البته یکی دیگر از موارد بسیار مناسب برای فروش خانگی روبالشی مخمل پارامونت است که ارزانترین نوع به حساب می آید.

عکس و کاتالوگ مدل های روبالشی

عکس و کاتالوگ مدل های روبالشی

فروشگاه های عرضه روبالشی چه به صورت اینترنتی وچه حضوری با ارائه كاتالوگ روبالشی اصالت آن را می رسانند. برای فروش یک محصول ارائه کاتالوگ و مشخصات بسیار حائز اهمیت است. در گذشته مشاهده انواع عکس روبالشی ممکن نبود و مردم با بسیاری از مدل های روبالشی آشنا نبودند اما امروزه به لطف فضای مجازی عکس انواع مدل روبالشی در اختیار بازدید کنندگان و خریداران قرار دارد.

به بالای صفحه بردن