سایت فروش پتو تیسا دونفره تک رنگ

سایت فروش پتو تیسا دونفره تک رنگ

پتو تیسا دونفره و یک نفره به صورت گلدار و تک رنگ به عنوان محصول ویزه ی شرکت شادیلون در سایت فروش این کمپانی عرضه شده تا جای خالی پتو مسافرتی را پرنماید.

پتو تیسا دونفره

تولیدات شرکت نوبافت شادیلون در زمینه پتو تیسا دونفره و یک نفره به عنوان پتو مسافرتی، به گونه ای است که به لحاظ کیفیت و قیمت، توانسته با نمونه های خارجی از قبیل پتو سنفیلا، پتو اسکیمو و دیگر برندهای چینی، رقابت نماید.

برای خرید عمده پتو تیسا در بازار، روش های متعددی وجود دارد که یکی از آن ها که کارآمد و پربازده می باشد، مربوط به سفارش غیر حضوری از طریق یک سایت معتبر خواهد بود.

قیمت پتو در گناوه

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

قیمت پتو در گناوه

در بازار گناوه، هر فردی، هر محصولی که برای خرید، انتخاب می نماید، تمایل دارد که قیمت ارزان داشته باشد و این مسئله به دلیل آن است که گناوه از جمله مناطق آزاد کشور ما به حساب می آید.

به همین دلیل، اکثر فروشندگان پتو در این منطقه برای خرید عمده پتو ایرانی، به دنبال محصولات ارزان قیمت هستند و پتو دونفره تیسا می تواند یکی از گزینه های خوب و ایده آل برای عرضه در این بازار به حساب آید.

پتوی دو نفره نیکا

عمده فروشی پتوی دو نفره تیسا

یکی از مدل پتوهای دو نفره گل برجسته موجود در بازار، اختصاص به مدل پتو تیسا دارد و این پتوی گل برجسته که دارای سایز 220*160 سانتیمتر است، توسط نوبافت شادیلون با الیاف صد در صد پلی استری تولید می شود.

الیاف پلی استر، در دنیای امروزی، جایگزین الیاف طبیعی نظیر پنبه و نخ طبیعی شده اند و در تولیدات پتو، استفاده های گسترده ای از این محصول می شود.

عمده فروشی بهترین مدل پتوهای پلی استری را با اندازه های تک نفره و دونفره از طریق این مرکز، به انجام می رسانیم.

پتو تک نفره پایا

ویژگی پتو تک نفره تیسا

مهم ترین شاخصه ای که در خصوص پتو مسافرتی پایا می توانیم به شما ارائه نماییم مربوط به تولید این مدل پتو با استفاده از الیاف میکروفایبر اشاره نمود.

چنین الیافی سبب ایجاد ویژگی هایی نظیر بهداشت بالا، قیمت پایین و وزن مناسب و کم در تولید پتو می شود و پتو مسافرتی تیسا نیز از چنین مشخصاتی برخوردار است.

پتو دو نفره تک رنگ

سایت فروش پتو دونفره تیسا تک رنگ

سایت به عنوان یک ابزار کارآمد در عرصه تجار پتو می باشد که سبب شده تا پتو دو نفره تک رنگ پایا را بتوانیم با بهترین قیمت از درب کارخانه به دست مشتریان در کل کشور برسانیم اما نکته ای که می تواند حائذ اهمیت باشد مربوط به این است که قیمت پتو از کارخانه تا رسیدن به دست مشتری، شامل چه هزینه هایی می شود؟

هزینه های باربری از مهم ترین دلایلی می باشد که می تواند منجر به افزایش قیمت تمام شده یک محصول مانند پتو شود و بسته به شهرهایی که برای سفارش عمده پتو اقدام می نمایید، قیمت پتو هم می تواند متفاوت باشد.

به بالای صفحه بردن