صادرات پتو نیکوبافت به اربیل عراق

صادرات پتو نیکوبافت به اربیل عراق

صادرات پتو نیکوبافت امروزه یکی از عرصه های سودآور در داخل کشور به شمار می رود که سودآوری در این عرصه نیز نیازمند اطلاعات تخصصی می باشد.

صادرات پتو نیکوبافت

صادرات پتو ایرانی به کشور های همسایه از دیرباز مرسوم بوده است که علت این امر قیمت مقرون به صرفه کالا های ایرانی به نسبت کالاهای مشابه پتو خارجی می باشد. خریداران می توانند با خرید های عمده خود از شرکت پاندا هم از فرصت های عرصه صادرات و هم از فرصت های ارائه شده توسط شرکت پاندا بهره مند شوند.

شرکت پاندا با حذف واسطه ها و دلالان اقدام‌ به سود رسانی بیش از پیش به خریدار کرده است.

مشخصات پتو نیکوبافت برای خریداران عمده

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

مشخصات پتو نیکوبافت برای خریداران عمده

این پتو به دو صورت تک نفره و دو نفره تولید و عرضه می شود که مدل تک نفره این پتو با ابعاد 220*160 سانتی متر می باشد که وزنی معادل 2 الی 3 کیلوگرم را دارا هستند.

این پتو ها جنسی از پلی استر دارند که با الیافی تهیه شده اند که ثبات رنگ داشته و با گذر زمان دچار رنگ پریدگی نمی شوند. نوع دو نفره این پتو با ابعاد 200*220 تولید می‌گردد که وطنی معادل 3 الی 4 کیلوگرم را دارد. این پتو نیز از الیاف پلی استر تولید شده و ثابت رنگ است. این پتو ها به دلیل قیمت مناسبی که دارند مناسب برای عرصه صادرات تهیه و تولید می‌شوند تا کار خریداران و تاجران را راحت تر شود.

صادرات پتو نیکوبافت به ارمنستان

صادرات پتو نیکوبافت به ارمنستان

این پتو ها به دلیل اینکه از الیاف پلی استر تولید و تهیه می‌شوند قیمت مناسب ک مقرون به صرفه دارند. این پتو ها از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان دچار خرابی و فرسودگی نخواهند شد. به دلیل الیاف مرغوبی که دارند از گرمایش عالی برخوردار بوده و می‌توان این پتو ها را در فصل های سرد و گرم استفاده کرد. ارمنستان به دلیلی اینگه آب و هوای سردسیری دارد گرمایش پتو ها از ویژگی های بارز برای خریداران پتو به شمار می رود. صادرات پتو نیکوبافت برای خریداران می توانند سودآوری مناسبی را به همراه داشته باشد.

شماره‌های تماس با شرکت پتو نیکوبافت

شماره‌های تماس با شرکت پتو نیکوبافت

خریداران می توانند از طریق شماره های درج شده در زیر با کارشناسان فروش شرکت پاندا ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی های این افراد متخصص بهره مند شوند. همچنین خریداران می توانند با مراجعه به سایت شرکت پاندا از کالا های عرضه شده توسط این شرکت دیدن نمایند و اطلاعات پایه ای درمورد اقلام مورد نظر خود به دست آورند. همچنین این افراد می توانند با پر کردن فرم درج شده در سایت اقدام به خرید غیرحضوری کنند که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی این افراد میگردد.

به بالای صفحه بردن