فروش تشک مهمان خوب برای صادرات

فروش تشک مهمان خوب برای صادرات

تشک مهمان خوب تولید شده توسط پاندا خواب، یک محصول مناسب برای صادرات می باشد که در نتیجه فروش عمده تشک در این سایت، نمونه های متنوع را مستقیم از تولیدی تشک مسافرتی توانسته ایم به دست مشتریان برسانیم. تشک مهمان مرینوس، تشک مسافرتی گلبافت، تشک مهمان الیافی از انواع نمونه هایی هستند که برای خرید عمده آن ها می توانید با ما در ارتباط باشید.

تشک مهمان مرینوس

کشور ما از ظرفیت خوبی در امر صادرات تشک مسافرتی برخوردار می باشد که بهره مندی از این موقعیت، می تواند سودهای کلانی به همراه داشته باشد. تشک مهمان طرح گل درشت FEREMA به عنوان یکی از تشک های تولید شده با پارچه های صد در صد پنبه ای و دوردوزی شده می باشد که شما می توانید این محصول را در کنار دیگر مدل تشک های تولیدی ما، انتخاب و سفارش دهید.

تشک یک نفره استاندارد

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

مشخصات تشک یک نفره استاندارد

تشک مسافرتی با مشخصات متنوعی می تواند تولید شود که از جمله سایز بندی های استاندارد، مربوط به موارد زیر خواهد بود:

  • سایز 195*95*7
  • وزن دو کیلوگرم
  • دارای کیف مخصوص
  • کم جا و وزن سبک
  • دوردوزی شده با طول عمر بالا
  • دارای الیاف 250 گرمی دوردوزی شده

این ها از مشخصات یکی از مدل تشک های ما می باشد که می توانید سفارش عمده آن را به ما ارائه نمایید.

عرضه مستقیم تشک مسافرتی

عرضه مستقیم تشک مسافرتی

آیا می دانید از چه راهی برای عرضه مستقیم تشک مسافرتی می توان اقدام نمود؟

تجارت امروزی، با توجه به ابزارهایی که مورد استفاده قرار می گیرد، سبب شده تا با کمترین هزینه ها بتوان، محصولی مانند تشک را به دست خریداران تمامی شهرها رسانید.

این ابزار، شامل اینترنت، سایت، کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام می باشد که از این طریق، هم به معرفی محصولات خود پرداخته ایم و هم به ایجاد موقعیت ثبت سفارش برای شما، کمک نموده ایم.

تشک مهمان ارزان قیمت

تولیدی تشک مهمان ارزان قیمت

تولیدی تشک مهمان پاندا خواب، هم عرضه کننده تشک ارزان قیمت می باشد و هم توانسته به تولید و دوخت تشک باکیفیت با قیمت های بالاتر اقدام نماید.

شما پخش کنندگان تشک، هر چه بتوانید تنوع محصولات خود را افزایش دهید، شرایط ایده آل تری ایجاد می شود که بتوانید با مشتریان خود، ارتباط برقرار نموده و اقدام به فروش بیشتر نمایید.

این تنوع بیشتر را در نتیجه ارتباط مستقیم با کارخانه تولید کننده تشک، می توانید به دست آورید.

تشک مهمان خوب

فروش تشک مهمان خوب برای صادرات

فروش تشک مهمان خوب و باکیفیت، برای صادرات هم انجام می شود اما خوب است در نظر داشته باشید که بر اساس کشورهایی که قصد صادرات تشک دارید، مدل های پیشنهادی، متفاوت خواهد بود.

به هر حال، شرکت پاندا خواب با تولیدات متعددی که در زمینه تشک مسافرتی دارد، به خوبی می تواند به نیازهای شما خریداران عمده تشک، پاسخ دهد.

به بالای صفحه بردن