قیمت تشک مسافرتی یک نفره در بازار اصفهان

قیمت تشک مسافرتی یک نفره در بازار اصفهان

قیمت تشک مسافرتی یک نفره  در بازار اصفهان نسبت به بقیه انواع کالای خواب بسیار مناسب تر می باشد لذا برای صادرات بیشتر توصیه می شود.

قیمت تشک مسافرتی یک نفره

بیشترین مصرف تشک مهمان را تشک ابری خوابگاهی  یک نفره به خود اختصاص داده قیمت این نوع تشک به تراكم ابر ،ابعاد تشک ،جنس رویه و زیبدار بودن آن بستگی دارد.

تولیدی های تشک مهمان در اصفهان

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

تولیدی های تشک مهمان در اصفهان

اصفهان به دلیل صنعتی بودن بیشترین تولیدی تشک مهمان را داراست پس بهترین مكان برای خرید تشک سفری می باشد. تولیدی های تشک مهمان در اصفهان با ارسال تشک مسافرتی به سراسر كشور نیاز بسیاری از شهرها را تامین می كنند.

شرکت پانداخواب به عنوان یک شرکت بازارگانی که وظیفه ی معرفی تعداد زیادی از تولیدی های تشک مسافرتی در اصفهان را عهده دار است می تواند به شما در جهت تامین سفارشات خود در حجم صادراتی یاری نماید.

قیمت خرید عمده تشک مسافرتی یک نفره

قیمت خرید عمده تشک مسافرتی یک نفره

قیمت تشک مسافرتی یک نفره نسبت به هم متفاوت است و این بسته به نوع الیاف تشک، تراكم و وزن و شركت تولید كننده آن متغیر است. مجموعه پاندا شرایطی را فراهم كرده است كه تشک مسافرتی یک نفره را به قیمت عمده خرید نمایید. کافیست طی یک تماس با واحد فروش ما در مجموعه اقدام به دریافت کاتالوگ نموده و نمونه مورد نیاز خود را انتخاب نموده و سفارش دهید.

خرید عمده تشک ابری خوابگاهی

خرید عمده تشک ابری خوابگاهی

تشک ابری خوابگاهی از ارزانترین نوع تشک مسافرتی است. تشک ابری خوابگاهی خیلی سبک و كم حجم و قابلیت حمل آسانی را دارد. خرید عمده تشک ابری خوابگاهی یک پیشنهاد مناسب برای ایجاد یک همكاری سود آور در زمینه فروش تشک مهمان است. به جهت بالا بودن قیمت ابر یا فوم نوعی تشک به تولید می شود که در آن از دو لایه آکاردئون 7 سانت استفاده می شود که ضخامت 14 سانت به ما می دهد. این تشک بسیار قیمت مناسب تری نسبت به تشک ابری دارد و برای خوابگاه های کارگری بیشتر توصیه می شود.

به بالای صفحه بردن