قیمت خرید روبالشی نخی لبه دار

قیمت خرید روبالشی نخی لبه دار

قیمت روبالشی نخی لبه دار در نظر گرفتن رنگ آن که می تواند سفید، سبز، آبی و … باشد، مستقیم از سمت تولیدی این محصول، قابل ارائه خواهد بود. خرید عمده روبالشی برای مشتریان با هر حجم درخواستی که باشند، با بهترین قیمت های ممکن، امکان پذیر خواهد بود.

روبالشی های بیمارستانی

در تولید روبالشی های بیمارستانی، یکی از بهترین نمونه پارچه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد تا هم شرایط بهداشتی فراهم آورد و هم این که ارزان ترین قیمت ها را ارائه نماید، پارچه های نخی و کتان خواهد بود.

روبالشی نخی سفید هم نمونه یکی از این مدل محصولات پاندا خواب می باشد که برای مصارف بیمارستانی، تولید و ارائه شده است و اگر شما بخواهید چنین محصولی را سفارش دهید، ساده ترین مسیر برای همکاری ایجاد شده است.

تولیدات روبالشی نخی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

بهترین تولیدات روبالشی نخی لبه دار

تولیدات ارائه شده در خصوص روبالشی نخی لبه دار، می تواند مدل ها و اندازه های مختلفی داشته باشد که یک اندازه استاندارد برای روبالشی نخی، می تواند اندازه 70*50 و با وزن 250 گرم خواهد بود.

اکثر روبالشی های نخی به صورت لبه سه سانتی بوده و این قابلیت وجود دارد که در قسمت پشتی آن، زیپ سه سانتی، دکمه و چسب و … استفاده شود.

روبالشی نخی لبه دار

سرویس روبالشی نخی سفید

سرویس هایی که به همراه روبالشی نخی لبه دار ارائه می شود، شامل روتشکی، روانداز و … خواهد بود و این سرویس های روبالشی ساده، عمدتا برای مصارف بیمارستانی مناسب می باشد.

اگر بخواهید ارائه سرویس های روبالشی را به همراه درج لوگو و برند خود داشته باشید، این امر هم از طریق گروه پاندا خواب برای شما امکان پذیر شده و می توانید لوگوی خود را نیز برای ما ارسال نمایید.

فروش روبالشی نخی

مرجع فروش روبالشی نخی

فروش روبالشی نخی در بازار، از طریق مراجع متعددی انجام می شود اما همواره مشتریان، با افراد مختلف ارتباط گرفته و قیمت های آن ها را مقایسه می نمایند تا در نهایت، بهترین نوع روبالشی را از همه نوع روبالشی مخمل، ساتن، نخی و… با بهترین قیمت ممکن، خریداری کنند.

ما این تضمین را برای شما داریم که می توانید روبالشی های مورد نیاز خود را مستقیم از تولید کننده با قیمت دست اول، خریداری کنید.

فروش روبالشی نخی

قیمت روبالشی نخی سفید

علاوه بر قیمت که یک شاخصه مهم و رقابتی در خرید عمده روبالشی می باشد، عوامل متعدد دیگری هم می توان معرفی نمود که در انتخاب مشتریان تاثیر می گذارد و از جمله می توان به دسترس پذیر بودن محصول برای سفارش عمده اشاره نمود.

سایت اینترنتی یک ابزار دسترس پذیر برای مشتریانی خواهد بود که از شهرهای مختلف بخواهند برای خرید عمده روبالشی اقدام نمایند.

به بالای صفحه بردن