قیمت عمده روتختی طرح فراری سه بعدی

قیمت عمده روتختی طرح فراری سه بعدی

روتختی طرح فراری به صورت چاپ سه بعدی تولید می شود که این مدل روتختی خوب و باکیفیت، می تواند به صورت تک نفره و دونفره از سمت شما، قابل سفارش باشد. این که روتختی با طرح های دیگر هم نیاز داشته باشید را می توانید از طریق این سایت، با یک تماس سفارش دهید و عرضه مستقیم انواع مدل روتختی، به سادگی قابل انجام خواهد بود.

انواع مدل روتختی

تولیدات روتختی، این روزها به خوبی توانسته با طرح های متنوع زیادی انجام پذیرد که در میان آن ها می توان به روتختی طرح فراری، پاییز، قلب، قاصدک، پو، پاندا، خرسی و بیش از صدها مدل دیگر، اشاره نمود که اکثرا به صورت چاپ سه بعدی هستند.

روتختی طرح السا و آنا

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

سفارش روتختی طرح السا و آنا

در میان سفارشاتی که برای خرید عمده روتختی دارید، روتختی طرح السا و آنا می تواند یکی از انتخاب هایی باشد که از سمت شما می تواند اعلام شود.

این مدل روتختی دخترانه شیک و جدید، از جمله کارهایی است که می تواند طرفداران زیادی به همراه آورد.

فروزن هم از جمله شخصیت های دوست داشتنی دخترانه می باشد که در چاپ برروی روتختی، مورد استفاده قرار می گیرد.

روتختی طرح انگری برد

تولید روتختی طرح انگری برد

شرکت پاندا خواب، ایده های گسترده ای را در تولیدات روتختی خود، مورد استفاده قرار می دهد که در میان آن ها می توان به روتختی طرح انگری برد اشاره نمود.

این طرح هم از جمله پیشنهاداتی است که برای نمونه روتختی پسرانه ارائه می نماییم و برای شما هم این قابلیت ایجاد شده تا ضمن انتخاب این طرح ها، بتوانید برای سفارش عمده آن ها اقدام نمایید.

روتختی طرح آبرنگی

روتختی طرح آبرنگی

انتخاب روتختی طرح آبرنگی هم از نمونه کارهایی است که شما می توانید در لیست سفارشات  عمده خود قرار دهید و تولید این مدل روتختی سه بعدی به صورت رنگ ثابت، می تواند نشان از کیفیت بالای این محصول باشد.

طرح آبرنگی با توجه به نقش و نگاری که دارد، برای تمامی گروه های سنی، قابل استفاده خواهد بود و این که شما بخواهید روتختی طرح دار را انتخاب نمایید، با یک تماس، برای شما امکان پذیر شده است.

روتختی طرح فراری

قیمت عمده روتختی طرح فراری سه بعدی

روتختی طرح فراری هم از نمونه روتختی های پسرانه سه بعدی می باشد که انتخاب این مدل هم برای شما، می تواند قیمت های عمده و مستقیم را به دنبال داشته باشد.

این که بخواهید روتختی طرح فراری را خریداری نمایید یا به دنبال طرح ها و مارک های متنوع دیگری هستید، می توانید با ما در تماس باشید تا مدل های بیشتری را به شما پیشنهاد نماییم.

به بالای صفحه بردن