قیمت فروش پتو یاقوت صادراتی

قیمت فروش پتو یاقوت صادراتی

فروش پتو یاقوت به دلیل حجم تولید بالا و کیفیت بی نظیرش در بین انواع پتو بسیار افزایش داشته است چرا که علاوه بر بازار داخلی فروش صادرتی آن نیز با افزایش روبه رو بوده است.

فروش پتو یاقوت

کارخانه پتو نیکو بافت از مهمترین کارخانه های تولید پتو در کشور است که در زمینه تولید محصولات نساجی بسیار موفق و درخشان عمل کرده است. معروف ترین و محبوب ترین مدل های پتو در بازار مربوط به کارخانه نیکو بافت است. مدل هایی مانند پتو یاقوت و پتو الماس که از پرفروش های بازار پتو هستند. کارخانه نیکو بافت دارای نمایندگی هایی در استان تهران است که اقدام به عرضه مستقیم پتو کرده اند.

آدرس کارخانه تولید پتو نیکوبافت در ساوه

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

آدرس کارخانه تولید پتو نیکوبافت در ساوه

یکی از کارخانه های مطرح در زمینه تولید محصولات نساجی کارخانه نیکوبافت ساوه است. که با سابقه ای بالغ بر 50 سال از قدیمی ترین کارخانه های تولید پتو در کشور و خاور میانه است. شهرک صنعتی شهر ساوه محل فعالیت گروه تولیدی نیکو بافت است.

بازار اصلی فروش پتو یاقوت در تهران

بازار اصلی فروش پتو یاقوت در تهران

بعد از شهر ساوه، تهران بازار اصلی فروش پتو یاقوت نیکو بافت است. چرا که تهران دارای نمایندگی های عرضه محصولات شرکت نیکو بافت ساوه است و  با عرضه محصولات به صورت عمده و مستقیم از بهترین مکان ها برای خرید پتو یاقوت می باشد.

قیمت خرید مستقیم از کارخانه انواع پتو

قیمت خرید مستقیم از کارخانه انواع پتو

خرید مستقیم از کارخانه پتو بسیار به صرفه تر و ارزانتر برای خریدار تمام می شود. حذف واسطه ها در خرید مستقیم سبب قیمت مناسب و ارزان در عرضه می شود که رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت. استقبال کشورهای همسایه از پتو ایرانی ، خصوصا یاقوت بسیار بالا بوده است. که سبب همکاری های تجاری سودآوری برای کشور شده است.

به بالای صفحه بردن