قیمت پتو زمرد تک نفره جهت خرید عمده

قیمت پتو زمرد تک نفره جهت خرید عمده

قیمت پتو زمرد نسبت به مدل های تک نفره دیگر پتو نیکو بافت ارزانتر می باشد به همین دلیل میزان تقاضا برای خرید عمده آن بیشتر است.

قیمت پتو زمرد

پتو از لوازم ضروری هرخانه و محل اقامتی است. در گذشته نه چندان دور پتو از طرح و جذابیت خاصی برخوردار نبود و انتخاب آن کار آسانی بود اما با تنوع مدل های مختلف پتو و صنعتی شدن تولید پتو شکل و تار و پود پتو تغیر پیدا کرد. امروزه پتو با الیاف بسیار نرم و سبک و با طرح هی تک رنگ و گل برجسته تولید می شود. پتو زمرد و الماس از نمونه های جدید پتو هستند که وارد بازار شده اند. و در طرح های تک رنگ و گلدار وجود دارند.

قیمت پتو زمرد تک نفره در بازار تهران

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

قیمت پتو زمرد تک نفره در بازار تهران

پتو زمرد از پتو های ارزان بازار است که توسط شرکت نیکو بافت تولید و به مراکز و فروشگاه های آن در سراسر کشور ارسال می کند. از بازار های مهم و اصلی عرضه پتو زمرد، بازار تهران است که با قیمت بسیار مناسبی می توانید پتو زمرد تک نفره را خرید کنید. پتو زمرد از مدل های تازه وارد بازار است که مانند سایر محصولات شرکت نیکو بافت با استقبال خوبی همراه بوده است. پتو زمرد در سایز تک نفره و دونفره ارائه می شود که پتو زمرد تکنفره از فروش بالاتری به دلیل قیمت کمتر نسبت به پتو زمرد دونفره برخوردار است. پتو زمرد یک نفره به دلیل قیمت ارزانی که دارد بسیار برای خرید عمده مناسب می باشد.

بهترین نوع پتو دو نفره برای جهیزیه

بهترین نوع پتو دو نفره برای جهیزیه

انتخاب کالای خواب و پتو  باکیفیت برای جهیزیه بسیار اهمیت دارد. پتو های نیکو بافت با توجه به کیفیت و زیبایی بالایی که دارند انتخاب بسیاری از خانم ها برای جهیزیه هستند. پتو زمرد از قیمت ارزانتری نسبت به مدل های دیگر پتو نیکو بافت برخوردار است که که سایز دو نفره آن می تواند انتخاب خوبی برای جهیزیه عروس و داماد باشد.

خرید اینترنتی پتو برلیان برای فروش مغازه

خرید اینترنتی پتو برلیان برای فروش مغازه

پتو های نیکو بافت با توجه به شهرت و کیفیتی که در بازار دارند برای فروش مغازه بسیار مناسب و عالی هستند. پتو برلیان از مدل هایی است که می تواند برای فروش مغازه شما عالی باشد.

به بالای صفحه بردن