قیمت پتو زنبق درجه 1 در بازارهای داخلی

قیمت پتو زنبق درجه 1 در بازارهای داخلی

قیمت پتو زنبق یک نفره در نتیجه فروش اینترنتی، با ارزان ترین حالت ممکن ارائه می شود که بتوانید برای خرید عمده این محصول، بهترین مدل ها را با ارزان ترین قیمت، سفارش دهید. عرضه پتو ایرانی زنبق که از محصولات کارخانه پتو لاله می باشد، برای کلیه مشتریان در شهرهای مختلف، امکان پذیر شده است.

طرح های پتو لاله به اندازه ای گسترده می باشد که هر سلیقه ای را می تواند با یک طرح خاص، پاسخ دهد و پتو لطیف برجسته، نمونه ای از آن ها خواهد بود که می تواند نیاز مشتری را رفع نماید.

پتوی لاله مهرگان قم از تولید کنندگان موفق در بازار کشور ما می باشد که عرصه ها را برای صادرات پتو به بازارهای خارجی، به خوبی فراهم نموده است. قیمت پتو زنبق را می توان یک امتیاز بسیار مهم این محصول دانست.

پتو زنبق ایرانی

مهمترین محصولات کارخانه تولید پتو زنبق عبارتند از: پتو دو نفره زنبق و پتو زنبق تک رنگ که با استقبال بی نظیری مواجه شده اند. لازم به ذکر است که این پتو ها جز تولیدات بسیار بی نظیر در حوزه پتو می باشند. اگر شما هم جز افرادی می باشید که به سختی پتویی می پسندید و در این باره حساس می باشید به شما بازدید محصولاتمان را در نمایندگی پتو زنبق در سراسر کشور پیشنهاد می نماییم.

قیمت پتو زنبق درجه 1 در بازارهای داخلی را می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی و با استفاده از راهنمایی های مشاوران متخصص ما کسب نمایید. قیمت پتو زنبق درجه 1 این مجموعه با توجه به مواد اولیه مرغوب، اصل بودن مواد های بکار رفته در آنها، شیوه های تولید و همچنین تغییرات نرخ ارز تعیین می شوند.

قیمت پتو زنبق درجه 1 در بازارهای داخلی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

پتو زنبق ایرانی

پتو زنبق ایرانی اگر بخواهیم یک برند خوب ایرانی در زمینه پتو گل برجسته معرفی کنیم، بی شک پتو زنبق می تواند گزینه مناسبی باشد که تولید آن توسط شرکت پتو لاله در قم انجام می شود و این کارخانه پتو بافی، فعالیت های خود را از سال 1377 آغاز نموده است.

یکی از عوامل معرفی که در پیشرفت کارخانه پتو ایرانی لاله می تواند موثر باشد، مربوط به داشتن دستگاه های پیشرفته صنعتی بوده که در نتیجه بهره مندی از تکنولوژی روز، هم ظرفیت تولید پتو افزایش می یابد و هم بهترین مدل پتوها وارد بازار می شود.

پتو زنبق ایرانی سال ها است که علاوه بر بازار های داخلی در بازار های جهانی نیز به فروش می رسد و همواره شاهد صادرات روز افزون و پرسود پتو های زنبق می باشیم. پتوی زنبق ایرانی در تمام سراسر جهان به علت ویژگی های منحصر به فرد، دارای آوازه ای بی نظیر می باشد.

کارخانه پتوی زنبق در نتیجه استقبال فراوان از محصولات توسط مردم عزیز کشورمان و نیز بازار های جهانی همواره در حال گسترش و پیشرفت در تولید خویش می باشد.

پتو زنبق یک نفره

پتو زنبق یک نفره پتو زنبق یک نفره می تواند محصولی باشد که شما هم به صورت پتو گلدار برجسته و هم به صورت پتو ساده برجسته، آن را انتخاب و اقدام به سفارش عمده آن نمایید.

این پتوی خوب از وزن 2200 گرم برخوردار بوده و کارتن های آن به صورت 14 عددی بسته بندی می شود که اگر بخواهید برای خرید عمده آن اقدام نمایید، بر این اساس می توانید اقدام به سفارش نمایید.

پتوهای یک نفره ی زنبق از جمله محصولات پر فروشی می باشند که توانسته اند بیشترین سفارش را بین سایر محصولات این کارخانه به خود اختصاص بدهند. پتوی های یک نفره به علت وزن و حجم کم یکی از گزینه های اصلی خریداران جهت استفاده در اموری مثل گردش و مسافرت و حتی استفاده در منزل می باشند.

پتو های یک نفره زنبق بسیار کاربردی تر از سایر پتوی های تک نفره ی موجود در بازار می باشند و همواره میزان فروش بالایی را نیز در میان سایر محصولات مشابه دارند.

فروش پتو زنبق ارزان

فروش پتو زنبق ارزان مزیت دیگر که در فروش عمده پتو زنبق وجود دارد مربوط به قیمت ارزان این محصول با توجه به وزنی که دارد، می باشد.

اهمیت این مسئله در تجارت های امروزی، بسیار بالا بوده و به همین دلیل است که مشتریان زیادی جذب خرید عمده پتو زنبق شده اند و این سایت به خوبی می تواند به نیازهای شما مشتریان، پاسخ دهد.

همانگونه که به کرات در مطالب بالا ارائه شد، این پتو ها بسیار پرفروش می باشند و می‌توان دلیل این فروش بالا را در دو عامل یعنی کیفیت و قیمت عنوان نمود. اولین علت فروش بالای پتوی های زنبق کیفیت و مرغوبیت آن می باشد که هیچ مشکلی برای سلامتی ندارد و همچنین سبب ایجاد خوابی آسان برای افراد می شود.

فارغ از کیفیت عامل بعدی که هدف بحث ما در این بخش می باشد، قیمت محصولات زنبق است. چرا که کمترین قیمت را در میان سایر پتو ها دارند و به عنوان ارزان ترین پتو شناخته می شوند.

قیمت پتوی های زنبق بسیار مقرون به صرفه است و این قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالای آن واقعاً استثنایی می باشد. اگر تمایل به خرید اقسام پتو زنبق را دارید پیشنهاد می نماییم هم اکنون به وب سایت فروشگاهی ما مراجعه و محصول خود را ثبت سفارش نمایید.

قیمت پتو زنبق یک نفره ارزان

قیمت پتو زنبق یک نفره در نتیجه فروش اینترنتی می تواند با ارزان ترین حالت ممکن به دست مشتریان برسد و دلیل این امر هم بی واسطه بودن فروش عمده پتو خواهد بود.

اما پتو زنبق دارای مدل های دو نفره ساده و گل برجسته هم می باشد که اگر شما بخواهید آن ها را خریداری کنید می توانید سفارشات عمده خود را با ما در میان گذارید.

در حالت کلی قیمت پتو زنبق یک نفره ارزان بدلیل استفاده متداول و همچنین خرید چشمگیر آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. ما به افرادی که تمایل به خرید پتوی یک نفره به صورت انبوه و یا سفارش عددی را دارند، این مژده را می دهیم که پتوی های یک نفره زنبق را می توانند با قیمتی مناسب خرید نمایند.

بررسی پارامترهای تعیین قیمت پتو زنبق

بررسی پارامترهای تعیین قیمت پتو زنبق پارامتر های بسیاری وجود دارند که بر قیمت پتو زنبق اثر می گذارند که در ادامه و در این قسمت از مطلب به مهمترین این عوامل و نیز توضیحاتشان خواهیم پرداخت. شما عزیزان با دانستن این پارامتر ها به مراتب می توانید خریدی به صرفه و با کیفیت نسبت به دیگران داشته باشید.

پارامتر های تعیین قیمت پتو زنبق عبارتند از:

  • الیاف بکار رفته در ساخت پتو: مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت پتوی زنبق الیافی می باشد که در ساخت پتو بکار می رود. به اینصورت که هرچه الیاف بکار رفته دارای استحکام و دوام بالایی باشند و همچنین سبب ایجاد حساسیت در افراد نشوند آن پتو نسبت به دیگر پتوی ها قیمت بالاتری را خواهد داشت.
  • میزان برجستگی نقش و طرح پتو: بعد از الیاف که مهمترین نقش را داشته دومین عاملی که دارای بیشترین نقش می باشد میزان برجستگی نقش و طرح پتو است. چرا که هرچه پتو دارای برجستگی بیشتر باشد به همان میزان هم قیمت بالاتری خواهد داشت.

برجستگی های پتو مهمترین نقش را در جذب مشتری و همچنین متقاعد نمودن افراد جهت خرید دارند. از این جهت تمام تولید کنندگان پتو همواره سعی می نمایند پتو های تولید شده بیشترین برجستگی را داشته باشند.

  • هزینه های تمام شده تولید پتو: سومین پارامتر هم هزینه های تمام شده تولید پتو می باشد. چرا که هرچه این هزینه ها کاهش یابد درنتیجه قیمت پتوی تولیدی هم مقرون به صرفه تر خواهد بود. بر همین اساس بیشتر کارخانجات تولید پتو خصوصاً کارخانه تولید پتوی زنبق سعی می نماید با ارتقاء خط تولید هزینه ی تمام شده تولید را به میزان بسیاری کاهش دهد.
  • وزن پتو: پارامتر بعدی تحت عنوان وزن پتو می باشد و هیچکدام از شما تمایل ندارید پتویی که هنگام استراحت و خواب از آن استفاده می نمایید وزن بالایی داشته باشد. به همین جهت تمام افراد مشتاق هستند پتویی سبک را خریداری نمایند.

شناخت عوامل موثر بر قیمت پتو زنبق یک نفره

شناخت عوامل موثر بر قیمت پتو زنبق یک نفره در این بخش قصد داریم به موضوعی در زمینه پتوی های یک نفره ورود نماییم. عوامل بسیاری وجود دارند که بر قیمت پتوی زنبق یک نفره اثر می گذارند که ما در ادامه چند مورد از مهمترین آن ها را بیان خواهیم نمود:

  • متریال بکار رفته در ساخت پتو
  • میزان برجستگی طرح های پتو
  • هزینه های تمام شده تولید خصوصاً هزینه های حمل و نقل
  • سودی که کارخانه برای خود در محصولاتش در نظر می گیرد

قیمت پتو دو نفره زنبق تحت تاثیر چه عواملی است

قیمت پتو دو نفره زنبق تحت تاثیر چه عواملی است قیمت پتو دو نفره زنبق عمدتاً مانند عوامل موثر بر قیمت پتو زنبق یک نفره می باشد. اما پتوی دو نفره به علت استفاده از مواد اولیه بیشتر از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. قیمت پتوی های دو نفره زنبق همچنین تحت تاثیر یک عامل مهم دیگر می باشد و آن میزان فروش است.

هرچه میزان فروش پتوی دو نفره زنبق بیشتر باشد به همان میزان شاهد افزایش قیمت پتو خواهیم بود. چرا که با افزایش تقاضا تولید و قیمت نیز افزایش می یابد.

قیمت خرید پتو زنبق با بهترین کیفیت

قیمت خرید پتو زنبق با بهترین کیفیت اگر قیمت خرید پتو زنبق با بهترین کیفیت برایتان مهم می باشد ما به شما خرید پتو های زنبق از واحد های فروش کارخانه و نمایندگی های ان را پیشنهاد می نماییم. چرا که در اینصورت هم خیالتان از بابت کیفیت آسوده می شود و همچنین این اطمینان را می یابید که پتوی زنبق اصل را خرید نموده اید و هم هزینه ی مناسبی بابت پتوی مورد نظر می پردازید.

به بالای صفحه بردن