لیست قیمت روبالشی سه بعدی و عکس مدل ها

لیست قیمت روبالشی سه بعدی و عکس مدل ها

لیست قیمت روبالشی سه بعدی با توجه به جنس پارچه پشت کار و تیراژ خرید متفاوت می باشد برای اطلاع از آن و دریافت عکس مدل ها با ما همراه شوید.

لیست قیمت روبالشی سه بعدی

بیمارستان ها یكی از مكان هایی هستند كه هر روز باید روبالشی اتاق های آن تعویض گردد. روبالشی های بیمارستانی غالبا یك بار مصرف هستند و از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند جنس اغلب روبالشی بیمارستانی تترون و ترگال است كه مناسب بیمارستان ها است. اگر به دنبال یک روبالشی با پارچه نخی باكیفیت هستین روبالشی نخی بروجرد یک انتخاب مناسب و دقیق است.بروجرد یكی از تولیدكنندگان پارچه های نخی باكیفیت است.

کاتالوگ و لیست قیمت روبالشی سه بعدی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

کاتالوگ و لیست قیمت روبالشی سه بعدی

روبالشی سه بعدی در تولیدی تهران با كمترین قیمت تولید و عرضه می شود. همراه روبالشی كاتالوگ ان نیز وجود دارد كه نشانه اصالت روبالشی در تولید است. روبالشی سه بعدی یک روبالشی فانتزی است که با چاپ دیجیتال طرح و مدل مورد نظر بر روی پارچه تولید می شود و قیمت آن بنابر جنس پارچه فرق می کند. تولید روبالشی سه بعدی توسط كارگاه تولیدی پاندا در مدل های مختلف صورت می گیرد كه عكس و قیمت  هر مدل در سایت فروش این مجموعه در اختیار بازدید كنندگان قرار دارد. روبالشی سه بعدی در مدل های کودکانه، فانتزی و  بزرگسال تولید می شود که دارای جذابیت و  زیبایی خاصی هستند.

تولید روبالشی مخمل در ابعاد سفارشی

تولید روبالشی مخمل در ابعاد سفارشی

شاید روبالشی های مخمل در بازار از نظر ابعاد و اندازه مورد نظر شما نبودند خوب می توانید روبالشی مخمل با ابعاد سفارشی خودرا به تولیدی سفارش دهید که در مواردی ارزانتر و در مواردی گرانتر برای شما تمام می شود.

قیمت خرید عمده روبالشی پورشه

قیمت خرید عمده روبالشی پورشه

نوع خرید در قیمت تفاوت بسیاری دارد چرا كه خرید عمده با قیمت بسیار كمتری برای خریدار تمام می شود. خرید عمده روبالشی پورشه از خرید تکی و خرد بسیار ارزانتر خواهد شد. فروش روبالشی پورشه توسط  نمایندگی آن به قیمت عمده فرصت خوبی را برای خرید عمده آن فراهم کرده است.

به بالای صفحه بردن