لیست قیمت روتختی پیگمنت جهت خرید عمده

لیست قیمت روتختی پیگمنت جهت خرید عمده

قیمت روتختی پیگمنت در انواع مختلف را می توانید در زمان ثبت سفارش خرید عمده از همکاران واحد فروش پاندا خواب دریافت نمایید.

قیمت روتختی پیگمنت

روتختی زیبا اگرچه در زیبایی دکور اتاق خواب نقش به سزایی دارد، ولی هنگام خرید نباید فقط به این نکته توجه کرد زیرا کیفیت و مقاومت روتختی نکته‌ مهمی است که حتما باید به آن توجه داشت و انتخاب ملحفه نرم و مناسب به راحتی و آرامش فرد کمک می‌کند. برای دریافت لیست قیمت روتختی ساده و شیک پلی استر می توان به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و با بهترین قیمت این محصول را خریداری کرد.

لیست قیمت روتختی پسیگمنت ساده و شیک

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

لیست قیمت روتختی پیگمنت ساده و شیک

برای انتخاب و خرید انواع روتختی بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته تا بر این اساس روتختی های مورد نظر خود را خریداری کرد. برای یک تخت خواب راحت، انتخاب ملحفه و روتختی مناسب نیز در بهداشت و آرامش خواب تاثیری غیرقابل ‌انکار دارد.

هنگام خرید روتختی و ملحفه از سایز تشک‌ به طور کامل آگاهی داشته زیرا گاهی پیش می‌آید که تشک‌ ها دراندازه ‌های استاندارد پس بهتر است اندازه‌ تشک را با متر در بررسی کرده و روتختی را بر حسب اندازه تشک سفارش داد. تعداد تارهای موجود در هر سانتی‌ متر‌مربع، نمایانگر نوع و کیفیت پارچه‌ ملافه و روتختی است.

معمولا روتختی ‌هایی که تعداد تار و پودشان در هر سانتی‌ مترمربع زیاد است نرم‌تر، لطیف ‌تر و با دوام تر هستند و روتختی‌هایی که کمتر از۲۰۰ تار در هر سانتی ‌مترمربع دارند برای استفاده روزمره چندان مناسب نیستند چرا که دوام زیادی ندارند.

خرید روتختی پلی استر

مواردی که در زمان انتخاب و خرید روتختی پلی استر باید در نظر داشت

برای تزیین تخت خواب توصیه می ‌شود بهترین روتختی را انتخاب کرد چرا که سهم عمده‌ا ی از زیبایی اتاق خواب به رنگ و نوع روتختی بستگی دارد مثلا ابریشم و ساتن به دلیل نرم بودن و براق بود نشان زیبایی خیره‌ کننده‌ ای دارند و علاوه بر مجلل بودنشان بسیار نرم و راحت هم هستند و روتختی پلی استر پنبه ای نیز دارای تنوع رنگ و جنس عالی می باشد.

روتختی‌ را باید انتخاب کرد که از لحاظ رنگ و نما با کل اتاق خواب هماهنگی داشته‌ باشد یا این‌ که به اتاق خواب رنگ، حجم و عمق بدهد. افرادی که تمایل دارند در هر یک از فصول سال، نمای اتاق خود را با رو تختی تغییر بدهند بهتر است بدانند که در فصول سرد (زمستان و پاییز) استفاده از رنگ‌ های تیره (مانند زرشکی و سورمه ‌ای) مناسب‌تر است و در فصول گرم سال (تابستان و بهار) استفاده از رنگ‌ های روشن و کمرنگ مناسب‌ تر می باشد

 

به بالای صفحه بردن