لیست قیمت پتو برلیان یک نفره و عکس مدل ها

لیست قیمت پتو برلیان یک نفره و عکس مدل ها

پتو برلیان یک نفره یکی نمونه محصولات درخشان در بین عکس ها و لیست قیمت تولیدات شرکت نیکوباف ساوه به حساب می آید.

پتو برلیان یک نفره

فروش پتو یاقوت علاوه بر بازار داخلی در بازار خارجی نیز با افزایش و استقبال همراه بوده که باعث افزایش تولید این محصول توسط کارخانه آن شده است. از دیگر مدل های پر فروش پتو نیکوبافت باید به پتو برلیان و الماس اشاره کرد که در دو طرح تک رنگ  و ساده و گلدار تولید می شوند.

کاتالوگ و لیست قیمت پتو یاقوت

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

کاتالوگ و لیست قیمت پتو یاقوت

پتو یاقوت به عنوان یک پتو درجه یک و استاندارد از قیمت گرانتری هم نسبت به مدل های دیگر برخوردار است. پتو یاقوت به صورت صنعتی و از الیاف پلی استر مرغوب تولید شده است که دارای بافت بسیار نرم و لطیف می باشد. این پتو با توجه به کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فرد ارزش خرید بالایی دارد.

آدرس کارخانه تولید پتو نیکو باف

آدرس کارخانه تولید پتو نیکو باف

کارخانه پتو نیکوباف از کارخانه های قدیمی کشور در تولید پتو است که فعالیت خود را از سال پنجاه در شهر ساوه آغاز کرده است. محصولات این کارخانه توسط مراکز فروشگاهی زیادی در کشور عرضه می شوند که می توانید پتو نیکوبافت را از این مراکز تهیه نمایید.

قیمت خرید عمده پتو برلیان یک نفره

قیمت خرید عمده پتو برلیان یک نفره

پتو برلیان یک پتو منحصر به فرد و زیبا برای انتخاب شما می باشد. پتو برلیان تک نفره یک پتو با کیفیت ایرانی است که با الیاف مرغوب تولید شده و از بافت و دوخت بی نظیری برخوردار است. این مدل پتو محصول شرکت نیکوبافت است که در تولید پتوهای باکیفیت و مرغوب سابقه طولانی دارد. قیمت خرید عمده پتو برلیان نسبت به خرید تکی و خرد بسیار پایین تر است. خرید عمده پتو برلیان توسط فروشندگان و صادرکنندگان این محصول انجام می شود‌. اگر دارای مغازه یا فروشگاه پتو هستید خرید عمده این پتو یک گزینه مناسب برای شماست.

به بالای صفحه بردن