لیست قیمت پتو یاقوت و عکس مدل ها

لیست قیمت پتو یاقوت و عکس مدل ها

لیست قیمت پتو یاقوت با توجه به ابعاد و طرح با هم متفاوت است برای دریافت کاتالوگ و عکس مدل ها با همکاران واحد فروش ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت پتو یاقوت

فروش پتو یاقوت نه تنها در ایران بلکه در بازار کشور های همسایه، خصوصا عراق از حجم بالایی برخوردار است. و دلیل آن هم چیزی جزء کیفیت و زیبایی این محصول نیست. پتو های نیکو بافت در مدل های مختلفی عرضه می شوند که از فروش بالایی نیز برخوردار هستند. پتو برلیان و پتو الماس نیکو بافت در طرح های تک رنگ ساده و گلدار وجود دارند.

کاتالوگ و لیست قیمت پتو یاقوت

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

کاتالوگ و لیست قیمت پتو یاقوت

پتو یاقوت از پتو های درجه یک ایرانی است که از کیفیت بالایی برخوردار است و با توجه به کیفیت بی نظیرش از قیمت مناسبی برخوردار است. پتو یاقوت در طرح هی ساده و گلدار ارائه می شود که می توانید عکس طرح های آن را از اینترنت مشاهده کنید. پتو یاقوت از الیاف درجه یک تولید شده که در برابر کشندگی و شستشو از مقاومت بالایی برخوردار است. سبکی و نرمی بالای این پتو از دیگر ویژگی های این محصول است. پتو یاقوت با توجه به کیفیت کم نظیرش از قیمت مناسبی برخوردار است.

آدرس کارخانه تولید پتو نیکو بافت

آدرس کارخانه تولید پتو نیکو بافت

شرکت نیکو بافت با کادر مجرب در تولید پتو از برندهای استان مرکزی و شهر ساوه است. شهرک صنعتی ساوه با برخورداری از امکانات و تجهیزات به روز موقعیت بسیار خوبی را برای کارخانه تولید پتو نیکو بافت ایجاد کرده است. محصولات نیکو بافت نه تنها در ساوه و استان مرکزی بلکه به استانهای دیگر نیز ارسال می شود.

قیمت خرید عمده پتو برلیان الوان

قیمت خرید عمده پتو برلیان الوان

پتو برلیان الوان یا تک رنگ یک پتو با طرح ساده است که از قیمت ارزانتری نسبت به مدل های دیگر خود برخوردار است. اگر به دنبال خریدی به صرفه و سود آور هستید، خرید عمده پتو برلیان الوان از بهترین گزینه هاست. پتو برلیان یکی از محصولات شرکت تولیدی نیکو بافت است که مانند دیگر مدل های تولیدی این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار است.

به بالای صفحه بردن