مراکز تجاری فروش پتو زمرد تک رنگ

مراکز تجاری فروش پتو زمرد تک رنگ

پتو زمرد تک رنگ یکی از محصولات بسیار مرغوب کارخانه نیکو بافت است که با در نظر گرفتن سلایق مشتریانی ساده پسند تولید شده است تا ضمن چیدمان و نوع دیزاینی که در نظر گرفته اند از این پتوهای تک رنگ نیز استفاده نمایند.

پتو زمرد تک رنگ

پتوهای تک رنگ در رنگ های بسیار متنوع ای تولید دارد و انتخاب برای شما بسیار راحت و آسان است.علاوه براین پتوهای زمرد در کیفیت بسیار عالی و با قیمت کاملا مناسب و در خور بازارهای رقابتی به بازار عرضه شده است تا خریداران با هر بودجه ای که دارند دستشان برای خرید باز باشد.

آیا پتوهای تک رنگ فروش مناسبی دارد؟

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

آیا پتوهای تک رنگ فروش مناسبی دارد؟

زمانی که یک محصول به مرحله تولید می رسد قطعا ثبت سفارش و تقاضا داشته است تا به مرحله عرضه رسیده است. این پتوها به صورت ساده تک رنگ و رعایت طیف رنگی بسیار مناسب در آنها تولید میشود و برای کسانی که به دنبال پتوهای ساده و رنگی هستند بسیار مناسب و پر فروش بوده است. پتوهای تک رنگ به دلیل سادگی و عدم پیچیدگی های طرح در آنها برای دیزاین و طرح های مختلف اتاق خواب مناسب اند و به راحت با سایر لوازم اتاق خواب هماهنگ و ست میشوند و لذا بسیار پر فروش و پر سفارش هستند.

مشخصات پتوهای زمرد و تعداد در کارتن آن

مشخصات پتوهای زمرد و تعداد در کارتن آن

پتوهای زمرد یکی از برندهای تولیدی پتو نیکو بافت در کنار مدل های الماس، مریم، سروین و… است و لذا کیفیت و الیاف آن نیز بسیار مقاوم و ماندگار است. تنوع پتو زمرد به صورت دونفره، یک نفره و در طرح های گلدار، گل برجسته، ساده، رنگی و… است و برای همه گروه های سنی متناسب با نوع سلیقه تنوع طرح و رنگ را در نظر گرفته اند.

لازم به ذکر است که این پتو در یک بسته بندی بسیار زیبا و شکیل ارائه میشود تا ضمن حمل آسان شرایط بسیار مناسبی را برای شما در خرید ایجاد نماید.

پتو زمرد تک رنگ از چه مراکز تجاری قابل خرید است؟

پتو زمرد تک رنگ از چه مراکز تجاری قابل خرید است؟

پتو زمرد تک رنگ از تولیدی های کالای خواب مثل شرکت پاندا که توزیع کننده این نوع پتو است قابل خرید است. ضمن اینکه این پتوها را شما میتوانید از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین پتو نیز خریداری نمایید و ضمن صرفه جویی در هزینه و زمان خریدی کاملا به صرفه را برای خود داشته باشید. این پتوها فروش به صورت عمده دارد و در ابعاد متخلف نیز برای شما تولیدات متنوع ایجاد کرده است تا شما بتوانید متناسب با نیاز خریدی ایده آل داشته باشید.

لذا برای خرید پتو زمرد تک رنگ شما میتوانید با همکاران و مشاوران ما در واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید و نسبت به خرید عمده خود اقدام نمایید.             

به بالای صفحه بردن