مراکز تولید و فروش تشک مسافرتی ضخیم

مراکز تولید و فروش تشک مسافرتی ضخیم

تشک مسافرتی ضخیم برای افرادی كه وزن بالایی  یا مشكلی در ناحیه گردن و پشت دارند گزینه مناسب تری از تشک های نازک است، از این رو مراكز تولید و فروش این محصول را با ضخامت های مختلفی تولید می كنند.

تشک مسافرتی ضخیم

تشک مهمان نازک از قیمت بسیار كمتری نسبت به تشک ضخیم تولید می شود ضخیم و نازكی تشک مسافرتی با توجه به وزن و شرایط هر فردی درجه آن ضخامت آن متفاوت است. اگر دارای وزن كمی هستید تشک سفری سبک مناسب شما است كه قیمت ارزانتری هم دارد.

خرید تشک مسافرتی ضخیم برای مغازه

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

خرید تشک مسافرتی ضخیم برای مغازه

تشک مسافرتی ضخیم با تراكم بالایی كه دارد یك تشک مسافرتی با كیفیت برای سفر خصوصا به مناطق سردسیر می باشد. البته تشک مسافرتی ضخیم با توجه به استفاده الیاف های سبک در تولید ان وزن بسیار بالیی ندارند تا در حمل و نقل مشكلی ایجاد شود. خرید انواع تشک مسافرتی از مراكز تولید این محصول مقرون و به صرفه تر است.

لیست قیمت تشک مسافرتی دو کیلویی

لیست قیمت تشک مسافرتی دو کیلویی

شاید مناسب ترین وزن بین تشک های مسافرتی ،تشک 2 كیلویی باشد كه قیمت مناسب تری هم با توجه به وزنش دارد. تشک مسافرتی دو كیلویی جزء تشک های یک نفره وبا حجم و تراكم مناسب است. مجموعه پاندا محلی  عرضه انواع تشک مسافرتی دو كیلویی با قیمت مناسب در خدمت شما است.

خرید تشک مهمان در وزن های مختلف

خرید تشک مهمان در وزن های مختلف

تشک مهمان در وزن های 1800 گرمی تا 4 كیلو در بازار وجود دارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود نوع مناسب ان را انتخاب كنید. با تغیر وزن تشک ضخامت و تراكم الیافی ان نیز متفاوت می شود و در نتیجه در قیمت عرضه ان تاثیر می گذارد. تشک های مهمان و مسافرتی دارای حجم و وزن کمی هستند اما تشک مهمان نازک در این بین از وزن کمتری برخوردار است.

به بالای صفحه بردن