مراکز خرید پتو نیکوبافت تک رنگ

مراکز خرید پتو نیکوبافت تک رنگ

خرید پتو نیکو بافت باید از مراکز عرضه و نمایندگی های آنلاین یا حضوری شرکت پتو نیکو بافت ساوه اقدام به ثبت سفارش کرد.

خرید پتو نیکوبافت

با تولید بالای پتو در سالهای اخیر در کشور، بازار فروش پتو نیز رونق خوبی گرفته است. قیمت فروش پتو به عواملی چون سایز، مدل، طرح و شرکت تولید کننده بستگی دارد. پتو الماس نیکو بافت یک پتو مرغوب با رنگی درخشان به هر اتاق خوابی جلوه بی نظیر می دهد.

قیمت همکار پتو الماس تک رنگ

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

قیمت همکار پتو الماس تک رنگ

تولیدی پتو الماس و نمایندگی های عرضه آن پتو الماس را با قیمت همکاری و عمده به کسانی که قصد فروش آن را دارند ارائه می کنند. پتو الماس تک رنگ از رنگ و الیاف مرغوب تولید شده و در مقابل شستشو و کشندگی ثبات و دوام بالایی دارد.

کاتالوگ و مشخصات انواع پتو نیکوبافت ساوه

کاتالوگ و مشخصات انواع پتو نیکوبافت ساوه

برند نیکو بافت ساوه یک مارک و نام شناخته شده در کشور و منطقه است. کارخانه پتو نیکو بافت ساوه با تولید محصولات نساجی به شهرت خاصی دست پیدا کرده است. پتو های نیکو بافت ساوه دارای زیبایی، کیفیت بالا، قابلیت شستشو با  دست و ماشین و از ثبات رنگ بالایی برخوردار هستند.

محصولات نیکو بافت از پرفروش ترین محصولات بازار است و دلیل آن هم کیفیت و زیبایی منحصر به فرد این محصولات است. پتو نیکو بافت تک رنگ از طرح های ساده ارائه شده تو سط کارخانه نیکو بافت است.

خرید پتو نیکوبافت کارتنی برای جهیزیه

خرید پتو نیکوبافت کارتنی برای جهیزیه

پتو نیکو بافت با کاور های چمدانی و دسته دار و به صورت کارتنی توسط مجموعه پاندا عرضه می شوند. پتو نیکو بافت از بهترین گزینه ها برای جهیزیه می باشد. بسته بندی پتو های نیکو بافت بسیار زیبا و شیک بوده و برای جهیزیه عروس و داماد بسیار مناسب است.

به بالای صفحه بردن