مرکز تجاری پخش عمده تشک مسافرتی کودک

مرکز تجاری پخش عمده تشک مسافرتی کودک

تشک مسافرتی کودک كوچكترین سایز تولیدیاین محصول است مناسب برای كودكان در سفر، تولیدی ها با احترام به سلیقه و خواست مشتریان دست به تولید آن در سایز های مختلف زده اند.

تشک مسافرتی کودک

در گذشته تشک مهمان هم وزن سنگینی داشت هم جابه جایی آن كار اسانی نبود و هم جنس رویه ان از كیفیت و زیبایی خاصی برخوردار نبود ولی امروزه این مشكل دیگر وجود ندارد چون تشک های مسافرتی به راحتی قابل حمل و تاشو هستند و جنس رویه آنها با كیفیت عالی و ضد چروک می باشد. تشک مسافرتی تاشو به صورت دو یا سه تا در بازار وجود دارد که برای استفاده در سفر بسیار مناسب می باشد. تشک سفری رویه اعلا به دلیل کیفیت بالایی که دارد برای صادرات مناسب می باشد.

تشک مرغوب و خوب مهمان مدل یک‌نفره

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

تشک مرغوب و خوب مهمان مدل یک‌نفره

تشک های مسافرتی مدل یك نفره با كیفیت مرغوبی تولید می شوند به دلیل استفاده از تكنولوژی در تولید این تشک ها زیبایی و كیفیت خاصی دارند. تشک مهمان 2 كیلویی جز تشک مهمان یک نفره كه قیمت و كیفیت مناسبی هم دارد. تشک مسافرتی تاشو نیز جز تشک مسافرتی مدل یک نفره است که بسیار برای استفاده در سفر مناسب می باشد.

صادرات تشک سفری مرغوب و سبک

صادرات تشک سفری مرغوب و سبک

تشک سفری رویه اعلا یک تشک مسافرتی مرغوب و سبك است كه صادرات آن بهترین گزینه برای این محصول می باشد. یک فاكتور مهم در صادرات تشک كیفیت آن است تشک با پارچه اعلا با قیمت مناسب نمونه خوبی برای صادرات است. تشک سفری رویه اعلا بسیار مورد توجه کشورهای همسایه قرار گرفته است.

شرکت تولید انواع تشک مسافرتی کودک

شرکت تولید انواع تشک مسافرتی کودک

تولیدی های تشک مسافرتی به فكر كودكان نیز بوده اند چرا كه ملزومات خواب كودک نیز در ایران جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده كه در گذشته اینگونه نبوده است و تولیدی ها دارای خطوط تولید تشک مسافرتی کودک و بزرگسال در ابعاد یك نفره و دونفره هستند. در تولید تشک مسافرتی نوجوان از رویه ضدحساسین و الرژی استفاده می شود تا به پوست فرزتدان عزیزمان اسیب وارد نشود.

به بالای صفحه بردن