کارخانه تولیدی تشک طبی مسافرتی در اصفهان

کارخانه تولیدی تشک طبی مسافرتی در اصفهان

تشک طبی مسافرتی نوعی از تشک های مهمان جدید می باشد كه در تولید آن به سلامتی افراد نیز توجه شده است، کارخانه تولیدی این محصول در اصفهان به عنوان یک قطب صنعتی موقعیت تولید انواع تشک سفری را داراست.

تشک طبی مسافرتی

در تولید تشک مسافرتی و مهمان از انواع الیاف مثل اسفنج، الیاف مصنوعی، پشم شیشه، پنبه و… استفاده می شود. یک نوع از تشک هایی كه در تولید آن از اسفنج یا ابر استفاده می شود تشک خوابگاهی یا همان ابری است كه شاید ارزانترین و سبك ترین نوع تشک مهمان باشد.

سفارش خرید تشک مسافرتی طبی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

سفارش خرید تشک مسافرتی طبی

تشک مسافرتی طبی نیز درخواست بسیاری دارد چرا كه بسیاری از افراد مریض و سالمندان به دنبال این نوع تشک مسافرتی هستند. سفارش و خرید تشک مسافرتی طبی به صورت آنلاین و با مراجعه به مركز كالای خواب پاندا یكی از اسانترین راه ها برای تهیه این محصول است.

در این نوع از تشک ها از مواد درجه یک غیر بازیافتی استفاده می شود که کاملا سفید و بهداشتی می باشند و به هیچ وجه برای سلامتی مضر به حساب نمی آیند.

عرضه و فروش تشک مهمان برای جهیزیه

عرضه و فروش تشک مهمان برای جهیزیه

با توجه به كاربرد تشک مهمان در خانه و هتل ها یكی از اقلام ضروری برای جهیزیه حساب می شود كه آن را به قیمت ارزانی به صورت اینترنتی می توانید تهیه كنید. تشک مهمان برای جهزیه را از نمایندگی تشک مهمان با قیمت عمده دریافت كنید، زیرا معمولا تعداد ان ها حدود 10 تا هست می توان ان را به قیمت عمده خریداری نمود.

لیست قیمت عمده تشک مسافرتی اصفهان

لیست قیمت عمده تشک مسافرتی اصفهان

قیمت عمده تشک مسافرتی اصفهان در نتیجه عرضه مستقیم و از كارخانه است كه با قیمت بسیار مناسبی در اختیار خریداران قرار می گیرد. قیمت تشک مسافرتی اصفهان با توجه به نوع الیاف و كاربرد و شركت تولید كننده آن نسبت به تفاوت قیمت دارد.

به بالای صفحه بردن