کارخانه تولید تشک مسافرتی با قیمت مستقیم

کارخانه تولید تشک مسافرتی با قیمت مستقیم

کارخانه تولید تشک مسافرتی با عرضه مستقیم انواع تشک، بهترین قیمت ها را برای خرید عمده، ارائه می نماید و بهترین سورس برای تامین سفارشات صادراتی می باشد.

تولید تشک مهمان

برای خرید تشک مسافرتی ارزان از کارخانه تولیدی تشک مشهد و اصفهان و یزد و شیراز و …، می توانید از طریق شرکت پاندا خواب اقدام نمایید. صادرات میلیارد دلاری تشک به بازارهای جهانی هم با در اختیار داشتن تشک ارزان قیمت و استاندارد، برای شما امکان پذیر خواهد بود. با توجه به این که میزان تولید تشک مهمان و مسافرتی و انواع تشک آکاردئونی در کشور ما بالا می باشد، در نتیجه این ظرفیت ایجاد شده که بتوانیم در امر صادرات تشک، فعالیت های گسترده ای را به انجام رسانیم. با توجه به این که ظرفیت معاملات انجام شده در بازار جهانی در حوزه تشک، یک میلیارد و سیصد و پانزده میلیون دلار می باشد، اگر بتوانیم بخشی از این معاملات را به خود اختصاص دهیم، بدون شک، رقم قابل توجهی می باشد.

کارخانه تشک اصفهان

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

کارخانه تشک مسافرتی در اصفهان

در شهر اصفهان، خطوط تولیدی خوبی در زمینه دوخت تشک مهمان و مسافرتی، فعالیت می نمایند به گونه ای که هم اکنون، با بالاترین ظرفیت های ممکن، شاهد ارائه تشک مسافرتی به بازار هستیم.

هم اکنون در میان تولیدات کارخانه تشک اصفهان، تشک با الیاف ترموفلکس یک نفره با سایز 200 * 90 سانتیمتر، نمونه یکی از تشک های خوب و باکیفیت به حساب می آید.

این مدل تشک، با دارا بودن کیف مخصوص و ضخامت شش تا هفت سانتی متر، یک تشک استاندارد و خوب برای خرید به حساب می آید.

تشک مسافرتی مشهد

تولیدی تشک مسافرتی مشهد

اما بازار مشهد هم از جمله موقعیت هایی است که تولیدات خوبی در عرصه تشک مسافرتی داشته است.

اگر شما بخواهید تشک خوبی را عمده خریداری نمایید، فاکتورهایی نظیر وزن، ضخامت تشک، الیاف تشکیل دهنده، جنس پارچه را می توانید مد نظر قرار دهید.

به هر حال، کارخانه تولید تشک مشهد، با متنوع ترین محصولاتی که دارد، می تواند رفع کننده نیاز شما خریداران عمده باشد که برای سفارش، می توانید با ما در تماس باشید.

تشک مسافرتی جدید

فروش عمده تشک مسافرتی 4 کیلویی

هم اکنون برای فروش تشک مسافرتی، جدیدترین مدل های خود را هم ارائه نموده ایم.

این مدل های جدید، از پارچه های مخصوص فلامنت، پارچه ژاکارد، پارچه پنبه دوزی شده و … تولید می شوند.

به هر حال شما این امکان را دارید که بر اساس نوع سفارش خود، انواع مدل تشک را انتخاب نموده و سفارشات خود را در اختیار تیم فروش پاندا خواب قرار دهید.

کارخانه تولید تشک مسافرتی

کارخانه تولید تشک مسافرتی سبک در اصفهان

خوشبختانه کارخانه تولید تشک سفری سبک در اصفهان، از این توانمندی برخوردار است که به دلیل فروش مستقیم خود، ارزان ترین قیمت ها را هم اعلام نماید.

در میان محصولات متعددی که وجود دارد، تشک سفری سه لایه که برای مسافرت، مهمانی و … مناسب می باشد را با سایز 200 * 85 سانتیمتر را می توانید سفارش دهید و هم اکنون قابلیت ارسال به تمامی شهرها فراهم شده است.

به بالای صفحه بردن