خرید عمده پتو یک نفره افرا ارزان

خرید عمده پتو یک نفره افرا ارزان

پتو یک نفره افرا ارزان با مدل های پتو سفری، پتو نوزادی، پتو مایکروفایبر، پتو شمد، پتو تن پوش بیرونی، پتو تن پوش درونی، پتو راحتی، پتو تکه در اختیار شما می باشد که به سادگی بتوانید برای خرید عمده این محصولات که کیفیت تضمین شده ای هم دارند، اقدام نمایید.

پتو نوزادی

پتو یکی از اصلی ترین حوزه های فعالیتی شرکت به نخ سازان می باشد که در خصوص این محصول هم دوباره توانسته زیر شاخه هایی را ارائه نماید.

پتو یک نفره افرا ارزان

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

پتو یک نفره افرا ارزان شمد

این مدل پتو افرا در دو سایز 200*160 و 180*140 سانتی متر تولید می شود که استفاده از الیاف ماکرو فایبر در بافت این پتو سبب شده تا از خواص ضد حساسیت و آلرژی هم برخوردار باشد.

رنگ بندی های ارائه شده برای این پتوی باکیفیت ایرانی، شامل بنفش، کله اردکی، آبی نفتی، آبی شالی، سورمه ای و قهوه ای می باشد و تمامی این رنگ ها، کاملا شیک و جذاب هستند.

پتو مسافرتی تک رنگ افرا

پتو مسافرتی تک رنگ افرا

شرکت پتو افرا در بخش تولید پتو مسافرتی خود، طرح خاصی به کار نمی برد و محصولات خود را به صورت تک رنگ ارائه می نماید اما در نظر داشته باشید که همین پتوها هم با کامل ترین طیف رنگی، به بازار عرضه می شوند.

پتو تک نفره افرا، با سایز 160*120 سانتی متری قابل انتخاب و سفارش عمده خواهد بود.

انواع پتو افرا

مرکز پخش عمده انواع پتو افرا

بدون شک پتو افرا می تواند یکی از بهترین پیشنهادات در بازار کنونی باشد که برای پخش عمده آن هم بهترین مسیر همکاری ایجاد شده است.

این سایت با عرضه مستقیم کلیه پتوهای شرکت افرا، بهترین قیمت های ممکن را در اختیار شما قرار داده است که می توانید اطلاعات تکمیلی را ضمن تماس با ما به دست آورید.

به بالای صفحه بردن