خرید عمده پتو نیکوبافت تک رنگ و گلدار

خرید عمده پتو نیکوبافت تک رنگ و گلدار

پتو نیکوبافت تک رنگ یکی از اقلام بسیار پر سفارش است زیرا سادگی این نوع پتو دست خریداران و مصرف کنندگان را برای هماهنگی با سایر لوازم اتاق خواب باز می گذارد.

پتو نیکوبافت تک رنگ

از طرفی این تک رنگ بودن برای کسانی که فقط رنگ های آرامش بخش را برای اتاق خواب خود میخواهند و تمایلی به طرح های پر زرق و برق و پیچیده ندارند بسیار مناسب است. لذا ثبت سفارش از این نوع محصول فقط به دلیل تک رنگ بودن و سادگی آن بسیار بالاست. از طرفی کیفیت قابل قبول و استانداردهای لازم یک کالای خواب مرغوب را نیز داراست و این باعث شده است که جز بهترین کالاهای شرکت نیکو بافت ساوه قرار بگیرد.

قیمت و مشخصات پتو نیکو بافت تک رنگ

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

قیمت و مشخصات پتو نیکو بافت تک رنگ

کیفیت پتوهای تک رنگ ارتباطی با ساده بودن آن ندارند و لذا این محصول به دلیل تک رنگ بودن و استفاده از طیف وسیعی از رنگ ها در تولید آن برای انواع سلایق و چیدمان ها قدرت انتخاب ایجاد کرده است و لذا بسیاری از خریداران صرفا به دلیل ساده بودن و تک رنگ بودن این پتوها برای خرید ثبت سفارش انجام میدهند.

این پتو از الیاف بسیار مقاوم پلی استر که بسیار نرم و لطیف و سازگار با انواع پوست است تولید میشود. همچنین به دلیل عبور هوا از الیاف آن کاملا بهداشتی و مناسب است.

این پتو به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد به راحتی قابل شستشو است و برای شستشوی سایز دونفره آن نیز میتوانید به راحتی از خشکشویی کمک بگیرید و نگران آبرفت و یا تغییر شکل و رنگ آن نباشید.

مراکز فروش پتو نیکو بافت به چه شکل عرضه محصول دارند؟

مراکز فروش پتو نیکو بافت به چه شکل عرضه محصول دارند؟

محصولات شرکت نیکو بافت در تنوع بسیار بالایی تولید و عرضه میشوند و به دلیل نرمی و لطافت بالایی که دارند بسیار محبوب هستند. در تنوع ایجاد شده در این نوع پتو شما طرح های گل برجسته، گلدار، فانتزی، ساده، تک رنگ و… را مشاهده خواهید کرد ضمن اینکه با تنوع ابعاد یک نفره و دونفره در عرضه این محصول قدرت انتخاب بسیار بالایی را خواهید داشت. پتو های این شرکت با نام های پتو الماس و پتو برلیان کاملا مشابه بوده در برخی موارد با نام پتو نیکوبافت نیز بسته بندی می شوند.

این محصول در مراکز فروش پتو از جمله شرکت پاندا در یک بسته بندی بسیار زیبا و شفاف که زیبایی و نوع طرح این محصول را نمایان میکند عرضه میشود و ضمن ایجاد یک کاور و پوشش از این پتوها محافظت میشود و لذا حمل آسانی را نیز دارد.

برای خرید پتو نیکو بافت به صورت تک رنگ چه باید کرد؟

برای خرید پتو نیکو بافت به صورت تک رنگ چه باید کرد؟

برای خرید پتو نیکو بافت تک رنگ شما میتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایید و با مراجعه به سایت شرکت نیکو بافت شما میتوانید یک خرید کاملا ایده آل را ضمن مشاهده تمامی مدل های این نوع پتو انجام دهید.

این پتو به دلیل تنوع بالا در طرح ها و مدل های ارائه شده در آن ثبت سفارش بسیار بالایی دارد و در زمینه فروش و صادرات برون مرزی نیز از جایگاه و رتبه بالایی برخوردار است و لذا برای خرید پتو نیکوبافت تک رنگ شما میتوانید با همکاران و مشاوارن ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

 

به بالای صفحه بردن