آدرس کارخانه پتو الماس و کاتالوگ محصولات

آدرس کارخانه پتو الماس و کاتالوگ محصولات

کارخانه پتو الماس که آدرس آن در شهر ساوه است یکی از معروف ترین برند ها در زمینه ی کالای خواب است که کاتالوگ محصولات آن اثبات این مدعاست.

کارخانه پتو الماس

کارخانه تولید پتو در ساوه با تولید پتو های درجه یک و ارائه با قیمت مناسب توانسته همکاری خوبی با استانهای دیگر در زمینه فروش عمده پتو داشته باشد. نمایندگی های فعال کارخانه نیکو بافت در شهر های مختلف کشور، خصوصا تهران در حال عرضه محصولات این کارخانه هستند. از بازارهای عرضه کننده پتو نیکو بافت در تهران بازار عبدل اباد است که با همکاری مستقیم با کارخانه پتو نیکو بافت پتو را با قیمت مناسب و ارزانی عرضه می کند.

قیمت تولیدی کارخانه پتو الماس

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

قیمت تولیدی کارخانه پتو الماس

قطعا قیمت پتو الماس به قیمت کارخانه و تولیدی ارزانتر از قیمت واسطه ای این محصول است. برای خرید ارزان پتو الماس باید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه سفارش دهید. البته مراکز عرضه اینترنتی وجود دارند که مستقیم پتو الماس را عرضه می کنند که شما می توانید از این مراکز تهیه نمایید.

کارخانه پتو الماس ساوه با تولید مدل های جذاب پتو توانسته در بین شرکت های دیگر جایگاه ویژه ای پیدا کند. تولید پتو در ساوه  از سابقه زیادی برخوردار است. با مراجعه به مراکز عرضه اینترنتی پتو ساوه می توانید کاتالوگ محصولات این کارخانه را به همراه قیمت مشاهده کنید.

لیست قیمت و کاتالوگ پتو های پاندا خواب

لیست قیمت و کاتالوگ پتو های پاندا خواب

مجموعه پاندا به عنوان یک مجموعه تجاری و بازرگانی در زمینه خواب اماده ارائه هر نوع همکاری با خریدارن پتو است.مجموعه پاندا با همکاری با کارخانه های تولید کننده پتو این محصول را با قیمت مناسب و ارزانی ارائه می کند. با مراجعه به مجموعه پاندا از کاتالوگ و قیمت انواع پتو مطلع شوید.

آیا پتو الماس و برلیان شرکت نیکو بافت با هم فرق دارند؟

آیا پتو الماس و برلیان شرکت نیکو بافت با هم فرق دارند؟

پتو الماس و برلیان دو مدل پتو تولید شده شرکت نیکو بافت است که در طرح های تک رنگ و گلدار به صورت برجسته و ساده  عرضه می شود و دارای محبوبیت خوبی در بازار است. پتو الماس و برلیا از پتوهای صادراتی شرکت نیکو بافت است  که از کیفیت بالایی نسبت به قیمتش برخوردار است.

به بالای صفحه بردن