صادرات پتو الماس به اربیل عراق

صادرات پتو الماس به اربیل عراق

صادرات پتو الماس به اربیل عراق سبب شده تا همکاری خوبی بین صادرکنندگان و کارخانه تولید این پتو نیکوبافت شکل گیرد.

صادرات پتو الماس

پتو ساوه بهترین مارک پتو موجود در بازار است که توسط شرکت پتو نیکوبافت عرضه می شود. از ویژگی های پتو ساوه استفاده از الیاف باکیفیت پلی استر در تولید پتو است که هیچ پرز دهی و حساسیتی ندارد. تراکم الیافی بالا در این پتو سبب شده تا از نرمی و لطافت بالایی برخوردار باشند. یکی از پارامتر های مهم در انتخاب پتو قیمت آن است که با خرید عمده پتو به صورت مستقیم از کارخانه پتو آن را به قیمت ارزانتری تهیه نمایید.

ارسال و صادرات پتو الماس به عراق

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

ارسال و صادرات پتو الماس به عراق

پتو الماس به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که تولید می شود ارسال و صادرات آن به کشورهای همسایه از جمله عراق بهترین گزینه است. در سالهای گذشته صادرات پتو به کشورهای همسایه سودآوری خوبی برای کشور و صادرکنندگان داشته است.

بیشترین صادرات پتو الماس به کشور عراق است که همکاری تجاری خوبی را در این زمینه با ایران شروع کرده است. بازار عراق یکی از بهترین بازارهای منطقه برای محصولات ایرانی است.

آدرس شرکت تولیدی پتو نیکو بافت

آدرس شرکت تولیدی پتو نیکو بافت

شرکت تولیدی پتو نیکو بافت واقع در شهرک صنعتی شهر ساوه در استان مرکزی قرار دارد که یک برند معتبر و شناخته شده در زمینه تولید پتو در کشور و کشور های همسایه است. شرکت نیکو بافت با بهره گیری از کادر مجرب و دستگاه های پیشرفته تولید پتو توانسته پتو های درجه یک و اعلایی را راهی بازار کند.

خرید پتو دو نفره به قیمت تولیدی

خرید پتو دو نفره به قیمت تولیدی

تهیه کالای خواب از تولیدی برای خریداران بسیار ارزانتر تمام خواهد شد. پتو های دونفره با توجه به وزن و ابعادی که دارند اگر به صورت غیر مستقیم خرید شوند هزینه بیشتری را به روی دست خریدار خواهد گذاشت. تهیه پتو دونفره برلیان به صورت مستقیم از تولیدی به به صرفه تر خواهد بود.

به بالای صفحه بردن