خرید پتو برلیان مستقیم از تولید کننده

خرید پتو برلیان مستقیم از تولید کننده

خرید پتو برلیان در نتیجه ارتباط مستقیم با تولید کننده و سفارش عمده این محصول بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

خرید پتو برلیان

مدل های جدید پتو با استفاده از دستگاه های پیشرفته و رنگ های مرغوب به صورت گل برجسته تولید می شوند که درخشش خاصی را به اتاق خواب می دهند. از پتو هایی که به صورت گل برجسته و تک رنگ تولید می شوند، پتو های الماس و برلیان شرکت نیکو بافت هستند. پارامترهایی مانند طرح و سایز در تفاوت قیمت این پتو ها تاثیر دارد.

سفارش خرید پتو برلیان ارزان قیمت

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

سفارش خرید پتو برلیان ارزان قیمت

برای سفارش پتو ارزان برلیان باید از طریق تولیدی یا نمایندگی عرضه آن اقدام به خرید کنید. نمایندگی ها و مراکز متعددی به صورت انلاین اقدام به عرضه مستقیم پتو از کارخانه کرده اند تا با قیمت ارزانی بتوانند آن را به دست مشتری برسانند. پتو برلیان یک پتو ایرانی تولید شده توسط کارخانه پتو نیکو بافت ساوه دارای الیاف با کیفیت با رنگ ثابت است. پتو برلیان به صورت تک رنگ و گل یرجسته ارائه می شود که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

عکس و مشخصات پتو الماس یک و دونفره

عکس و مشخصات پتو الماس یک و دونفره

پتو الماس یک نفره با وزنی حدود   2 کیلو گرم قیمتی ارزانتر از پتو دو نفره دارد. پتو الماس دارای مشخصاتی چون رنگ زیبا و درخشان،  تراکم الیاف بالا، لطافت و نرمی خاصی است. با مراجعه به مراکز اینترنتی می توانید عکس پتو الماس و طرح های آن را مشاهده کنید.

سرمایه لازم جهت خرید پتو دونفره برای فروش خانگی

سرمایه لازم جهت خرید پتو دونفره برای فروش خانگی

یکی از راه های ایجاد کسب و کار سود آور فروش خانگی پتو است. البته برای شروع این فعالیت نیاز به سرمایه اولیه تهیه پتو است که با خرید عمده و مستقیم از تولیدی می توانید نیاز خود را برای فروش خانگی با کمترین سرمایه تامین کنید.

به بالای صفحه بردن