فروش عمده پتو الماس الوان برای صادرات

فروش عمده پتو الماس الوان برای صادرات

پتو الماس الوان یکی از معروف انواع محصولات کارخانه نیکوبافت ساوه است که فروش عمده آن معمولا به قصد صادرات به اربیل عراق انجام می شود.

پتو الماس الوان

پتو های یک نفره ابعادی بین 160 در 220 دارند که تقریبا از لحاظ  وزنی حدود 2 کیلو گرم می شود. پتو های یک نفره از فروش بیشتری به دلیل کاربرد زیاد برخوردارند. قیمت انواع پتو به پارامترهایی مثل ابعاد، طرح، شرکت تولید کننده و نحوه خرید بستگی دارد. خرید پتو به طور مستقیم از تولیدی پتو بسیار به صرفه تر برای مشتری تمام خواهد شد.

فروش پتو الماس الوان برای سفارشات صادراتی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

فروش پتو الماس الوان برای سفارشات صادراتی

از بهترین گزینه های فروش پتو برای سفارشات صادراتی پتو الماس الوان است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. کارخانه پتو نیکو بافت به عنوان یک کارخانه صادرکننده پتو در کشور است که محصولات این شرکت صادرات بیشتری را به کشور های همسایه به خود اختصاص داده اند.

بهترین نوع پتو ایرانی برای ارسال به عراق

بهترین نوع پتو ایرانی برای ارسال به عراق

پتو ایرانی از الیاف با کیفیت و در طرح های زیبا تولید می شود وهمین سبب محبوبیت آن در کشور هایی مثل عراق شده است. از بهترین نوع پتو ایرانی برای صادرات پتو نیکو بافت ساوه است که به دلیل شهرت بالا در کشور عراق فروش زیادی را نصیب خود کرده است. پتو الماس الوان  یکی از طرح های جدید شرکت نیکو بافت است که از طیف رنگی زیبا و درخشانی تولید شده است که درخشش فوق العاده ای را به این پتو داده است. تمامی این ویژگی ها سبب شده تا پتو الماس الوان یک گزینه مناسب برای صادرات به کشور های همسایه از جمله اربیل عراق باشد. که بیشترین صدرات محصولات ایرانی به شهر اربیل عراق است.

قیمت روز انواع پتو راشل ایرانی

قیمت روز انواع پتو راشل ایرانی

پتو راشل جزء جدید ترین نسل انواع پتو است که توسط شرکت صنعتی نیکوبافت تولید و عرضه شده است که از فروش بالایی هم در بازار برخوردار بوده است. برای اطلاع از قیمت روز انواع پتو راشل باید به مراکز عرضه و نمایندگی این پتو  به صورت اینترنتی مراجعه کنید.

به بالای صفحه بردن