بازار فروش تشک مسافرتی خوشخواب

بازار فروش تشک مسافرتی خوشخواب

تشک مسافرتی خوشخواب از جمله معروف ترین برند های ایرانی در زمینه ی تولید تشک مهمان است که به جهت کیفیت بالا از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

تشک مسافرتی خوشخواب با بهترین کیفیت تولید می شود که همین مسئله سبب رقابت آن با برندهای خارجی و ترکیه ای شده است. این نوع تشک ها قابل استفاده برای مهمان، آپارتمان، محیط خوابگاه و … می باشد چرا که از قابلیت حمل و جا به جایی ساده ای برخوردار هستند و برای خرید عمده آن نیز به سادگی می توانید اقدام نمایید.

تولید تشک های کم حجم ایرانی با نام تشک مسافرتی و یا تشک مهمان توسط کمپانی های متعددی انجام می شود که یکی از معروف ترین آن ها تشک خوشخواب می باشد.

تشک های مسافرتی اغلب دارای وزن سه کیلوگرمی و اندازه 90 * 190 سانتی متری هستند که سایز استاندارد تک نفره می باشد.

این تشک ها در حال حاضر برای فعالیت های تجاری بسیار مناسب خواهند بود.

بازار فروش تشک

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

قیمت انواع تشک دونفره مارک خوشخواب

قیمت انواع تشک دونفره مارک خوشخواب با توجه به مدل ها و لایه بندی ها و همچنین نوع فنرهایی که دارند متفاوت بوده و قیمت های روز آن را از ما می توانید بخواهید.

از تولید کنندگان مطرح در کشور که تولیدات قابل توجهی در زمینه انواع تشک را داشته، می توان به تشک مهمان خوشخواب اشاره نمود.

این کمپانی از پیشرفته ترین ماشین آلات و دستگاه های صنعتی برای تولید تشک های خود استفاده می نماید که همین امر، عاملی برای افزایش کیفیت نیز خواهد بود.

تشک مهمان دونفره خوشخواب

ابعاد تشک مهمان دونفره خوشخواب

با توجه به اندازه های مختلف اتاق های خواب، تشک مهمان دونفره هم با اندازه های متفاوتی تولید می شوند.

از رایج ترین اندازه هایی که در تولید تشک مهمان خوشخواب مورد استفاده قرار می گیرد می توان به اندازه های زیر اشاره نمود:

  • 200*140
  • 200*160
  • 200*180
  • 200*200

به صورت کلی اندازه استاندارد برای تشک های دونفره 160 در 200 است اما یکی از سایزهایی که در خصوص تولید تشک مهمان خوشخواب دو نفره برای اندازه های دونفره ارائه می شود، اندازه 200*180 سانتی متر می باشد. این نوع تشک ها برای افرادی که دارای اتاق خواب بزرگی هستند، یک پیشنهاد ویژه محسوب می شود. تختخواب های مخصوص این نوع تشک ها هم باید اندازه بزرگتری داشته باشند.

اندازه 200*200 بسیار بزرگ بوده و مخصوص افرادی است که اتاق های بزرگی داشته باشند و در تولید آن ها نیز از لایه بندی های مختلف استفاده می شود.

بهترین بازار برای فروش تشک کجاست؟

تهران به عنوان یکی از بهترین قطب های تجاری برای خرید اجناس مختلفی همچون تشک های مسافرتی می باشد.

با وجود آن که تولیدی تشک ایرانی در شهرهای متعددی فعالیت می نمایند، اما با این وجود شهر تهران به عنوان اولین انتخاب خریداران قرار می گیرد چرا که ارسال ساده تری به شهرهای دیگر فراهم می سازد.

امروزه با فعالیت های اینترنتی خود توانسته ایم مسیری فراهم آوریم که تشک های خوب و باکیفیت تضمین شده را با کمترین قیمت ممکن به مشتریان ارائه نماییم.

تشک مسافرتی خوشخواب

قیمت تشک مهمان مارک خوشخواب

یک شاخصه مهم و تاثیر گذار در امر انتخاب تشک مهمان خوشخواب برای خرید عمده از سمت مشتریان، مربوط به قیمت آن خواهد بود. به همین منظور با عمده فروشی تشک های مارک خوشخواب از طریق این سایت، توانسته ایم قیمت های رقابتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. دریافت لیست قیمت تشک مهمان خوشخواب از طریق این مرکز، ضمن تماس با ما امکان پذیر خواهد بود.

 تشک مسافرتی خوشخواب

امکان صادرات تشک مسافرتی خوشخواب وجود دارد؟

با توجه به ظرفیت بالای تولیدی تشک خوشخواب، این تشک ها برای صادرات به کشورهای خارجی بسیار مناسب خواهند بود.

علاوه بر ظرفیت بالای تولید تشک های ایرانی، مزیت های دیگری هم وجود دارد که از جمله آن ها قیمت پایین می باشد و همین شاخصه ها سبب شده تا امروزه تشک های ایرانی جایگاه مناسبی در بازار بین المللی داشته باشند.

برای سفارش انواع تشک های خوشخواب تک نفره و دونفره از موقعیت فوق می توانید بهره لازم را داشته باشید.

 سفارش تشک مسافرتی خوشخواب

سفارش تشک مسافرتی خوشخواب

یکی از نیازهایی که در بازار کالای خواب مشاهده می شود، خرید عمده انواع تشک مسافرتی خوشخواب خواهد بود. از همین رو سفارش عمده این نوع تشک های خوب و باکیفیت به صورت اینترنتی هم قابل انجام می باشد. این روش خرید تشک، برای مشتریان می تواند مزیت هایی همچون دریافت قیمت های رقابتی را امکان پذیر نماید.

 

به بالای صفحه بردن