سفارش خرید تشک مهمان vip

سفارش خرید تشک مهمان vip

تشک مهمان vip یکی از نمونه های تشک مسافرتی است که به جهت کیفیت بالای مواد استفاد شده در آن سفارش خریدش غالبا در حجم بالا و به منظورت صادرات می باشد.

تشک مهمان vip

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

خرید اینترنتی تشک مهمان vip

یک روش مدرن در تجارت امروزی، مربوط به فروش اینترنتی تشک مهمان می باشد. روش فروش از طریق فضای مجازی در ابتدا تنها برای جزیی فروشی به کار می رفت. اما امروزه تجارت های عمده، حتی در بخش صادرات هم به عنوان یک روش کارآمد به حساب می آید.

با این روش واسطه ها از بازار خرید و فروش محصولات حذف می شوند و به این ترتیب سود اصلی معامله به تولید کننده می رسد و خریدار نیز به جهت پایین آمدن قیمت خرید تشک در نهایت سود بیشتری خواهد کرد.

تشک دونفره مهمان

تشک دونفره مهمان سایز 200*160 سانتیمتر

یکی از بهترین تشک های مهمان که در اندازه دونفره هم تولید آن انجام شده است، تشک مهمان vip می باشد.

آکاردئون 6 سانتی به کار رفته در تشک مهمان vip از جمله ویژگی هایی است که به داشتن یک خواب آرام، کمک موثری می نماید. همچنین در خصوص الیاف مورد استفاده برای پر کردن این نوع تشک ها هم از الیاف بدون حساسیت استفاده می شود.

پارچه ژاکارد سفید درجه یک و نیز نوار ابریشمی اسپان نیز از دیگر محاسن تشک مهمان vip به حساب می آیند که آن را به بهترین گزینه برای صادرات تشک مهمان مبدل ساخته اند.

تشک مهمان نوجوان

تشک مهمان نوجوان طبی 80*180

یکی از بهترین سایز و اندازه هایی که برای انتخاب تشک های نوجوان پیشنهاد می شود مربوط به تشک های مهمان و طبی با سایز 180*80 سانتی متر می باشد.

این نوع تشک ها در صورتی که از مدل های دوبل آکاردئون انتخاب شود، می تواند راحتتر و بهتر باشد. زیرا در این نمونه ها دو لایه آکاردئون در زمان پر کردن تشک استفاده شده است.

پارچه رویه این تشک ها غالبا از جنس فلامت یا فلوروسنت می باشد که امکان تنوع طرح و رنگ را برای خرید فراهم می نماید.

تشک مهمان نوجوان ارزان

سفارش تشک مهمان نوجوان ارزان

سفارش تشک مهمان نوجوان ارزان از طریق این سایت به مشتریان این امکان را داده تا در زمان خود صرفه جویی نمایند و بهترین سودآوری ها را داشته باشند. در انتخاب تشک های مهمان یک نفره برای گروه سنی نوجوان، می توان مدل های متنوعی را پیشنهاد نمود. در حال حاضر می توان گفت یکی از بهترین انواع تشک طبی مهمان در ایران توسط شرکت نایت استار تولید می شود.

تشک مهمان یک نفره

خرید تشک مهمان یک نفره با قیمت ارزان

منظور از قیمت ارزان برای خرید عمده تشک های مهمان، مربوط به دریافت قیمت های رقابتی خواهد بود.در نتیجه این امر با فروش مستقیم تشک های مهمان، امکان پذیر خواهد بود.

با فروش اینترنتی تشک مهمان ایرانی در اندازه های نوجوان و تک نفره، به سادگی توانسته ایم فرصتی برای خرید مستقیم مشتریان فراهم آوریم. به این ترتیب امکان دسترسی مستقیم خریداران این محصول و کارخانه تولید تشک مهمان فراهم شده که باعث می شود خرید عمده با ارزان ترین قیمت ممکن صورت بگیرد.

تشک مهمان ایرانی

سایت سفارش تشک مهمان ایرانی

سایت هم به عنوان یک مرجع برای خرید عمده تشک های ایرانی می باشد و برند نایت استار هم از معروف ترین و قدیمی ترین برندهایی است که توانسته اقدام به ارائه بهترین مدل تشک ها نماید.

می توانید در این سایت که عرضه مستقیم تشک های مسافرتی را به انجام می رساند، مدل های مد نظر خود را انتخاب نموده و سفارشات را در اختیار تیم فروش پاندا خواب قرار دهید.

اگر به دنبال خرید عمده ی تشک مهمان vip یا نمونه های ارزان تر در هر سایز و اندازه ای هستید کافیست با کارشناسان ما در واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

 

به بالای صفحه بردن