سفارش خرید تشک مسافرتی صادراتی ویژه

سفارش خرید تشک مسافرتی صادراتی ویژه

تشک مسافرتی صادراتی با بالاترین كیفیت تولید می شود چرا كه در صادرات یک محصول كیفیت حرف اول را می زند، با سفارش خرید نمونه های ویژه و ارسال ان به كشور های دیگر سود مناسبی به دست اورید.

تشک مسافرتی صادراتی

سبكی، حجم كم، حمل اسان، ابعاد مختلف از ویژگی های تشک مسافرتی است. تشک های مسافرتی یا با الیاف طبیعی پر می شوند یا الیاف مصنوعی كه الیاف طبیعی از نرمی و راحتی بیشتری برخوردار است. تشک مهمان اكاردئون از الیاف مصنوعی پر می شود كه البته ضد حساسیت می باشد و دارای دوام عمر بالایی است. تشک های مسافرتی نازک و سبک جزء تشک های مسافرتی ارزان قیمت هستند.

عکس انواع تشک مسافرتی صادراتی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

عکس انواع تشک مسافرتی صادراتی

نمایندگی های تشک مهمان خصوصا در اصفهان با قرار دادن كاتالوگ و عكس انواع تشک مسافرتی و ارائه مشاوره لازم به صادركنندگان مسیر راحتی را برای ثبت سفارش فراهم كرده اند. به صورت کلی تشک مسافرتی اصفهان را می توان از جمله محبوب ترین انواع این محصول برای صادرات دانست. کیفیت بالا از یک سو و همکاری تولید کننده در فروش اینترنتی از سوی دیگر عوامل اصلی این انتخاب می باشند.

لیست قیمت تشک مهمان جهت ارسال به عراق

لیست قیمت تشک مهمان جهت ارسال به عراق

تشک مهمان یكی از كالاهای خواب ارزان است كه با توجه به قیمت ان گزینه مناسب برای صادرات است. تشک مهمان محبوبت و كاربرد بسیاری دارد بنابراین تولید كنندگان سعی كرده اند با قیمت ارزان و مناسبی ان را عرضه كنند. قیمت پایین تشک مهمان ایرانی سبب شده تا كشورهای همسایه مانند عراق استقبال خوبی از ان به عمل اورند.

قیمت انواع تشک مسافرتی جهت تولید سفارشی

قیمت انواع تشک مسافرتی جهت تولید سفارشی

تولید سفارشی انواع تشک مسافرتی با توجه به حجم و تراكم، اندازه و نوع جنس ان از نظر قیمتی با هم متفاوت است و این كاملا یک امر طبیعی است. چرا كه تشک مهمان با ضخام بالا و همچنین نوع الیاف طبیعی و مصنوعی با تشك مهمان نازك از كحاظ قیمت تولید یكی نیستند.

به بالای صفحه بردن