مرکز اصلی فروش تشک مسافرتی لایه آکاردئونی

مرکز اصلی فروش تشک مسافرتی لایه آکاردئونی

تشک مسافرتی لایه آکاردئونی جز تشک هایی است كه طول عمر دارد، از اصلی ترین مراكز تولید و فروش این تشک استان اصفهان می باشد، البته امروزه انواع تشک سفری به صورت اینترنتی نیز قابل تهیه می باشند.

تشک مسافرتی لایه آکاردئونی

تشک مهمان در گذشته دارای یك رویه معمولی بود كه شستشوی آن كار سختی بود ولی رویه های تشک مهمان امروزی با زیپ و بدون زیپ ارائه می شوند. تشک مسافرتی اصفهان با تولید تشك مسافرتی با رویه های با كیفیت و ضد چروك در دو نوع زیپدار و بدون زیپ در كشور شناخته می شود. در خرید تشک مهمان باید به رویه و شستشوی آسان آن توجه کرد. تشک مهمان زیپدار با رویه قابل شستشو و با رنگ ثابت یک تشک مهمان مناسب برای خرید می باشد.

قیمت تشک مسافرتی لایه آکاردئونی در وزن های مختلف

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

قیمت تشک مسافرتی لایه آکاردئونی در وزن های مختلف

تشک مسافرتی آكاردئونی یكی از مرغوب ترین تشک های مسافرتی است و قیمت گرانتری هم دارد. تشک مسافرتی آكاردئونی چون با الیاف مصنوعی پر می شود دارای وزن سبكی است. تشک مسافرتی لایه آکاردئونی یکی از تشک های مسافرتی اصفهان است که با کیفیت بالایی تولید و عرضه می شود.

فروش عمده تشک مهمان الیاف مصنوعی

فروش عمده تشک مهمان الیاف مصنوعی

تشک مهمان یا دارای الیاف مصنوعی هستند یا طبیعی كه تشک آكاردئونی با الیاف مصنوعی پر می شود. تشک مهمان امروزه با تركیب الیاف طبیعی و مصنوعی از كیفیت بالایی برخوردار است. این درحالی بود که تشک سنتی از پشم یا پنبه پر می شد که بسیار حجیم و سنگین بودند.

مراکز تولید تشک پنبه ای یک نفره

مراکز تولید تشک پنبه ای یک نفره

مراكز تولید تشک پنبه در استان های مختلفی در كشور وجود دارد كه شاید مهمترین ان در استان اصفهان باشد كه كیفیت پنبه آن بسیار بالاست. تشک پنبه ای چون با الیاف طبیعی پنبه پر می شود دارای وزن و حجم بیشتری نسبت به تشک پر شده با الیاف مصنوعی است.در بین تشک های پنبه ای تشک پنبه ای یک نفره دارای وزن كمتری است.

 

به بالای صفحه بردن