صادرات تشک ارزان قیمت مسافرتی به اربیل عراق

صادرات تشک ارزان قیمت مسافرتی به اربیل عراق

تشک ارزان قیمت مسافرتی یکی از نمونه اقلام کالای خواب بسیار مناسب برای صادرات به کشور های همسایه همچون اربیل عراق به حساب می آید.

تشک ارزان قیمت مسافرتی

قیمت ارزان تشک مسافرتی به مواردی بستگی دارد از جمله حجم كم، نوع الیاف و رویه تشک و سایز آن. البته قیمت ارزان نشانه بی كیفیت بودن آن نیست چرا كه تشک مسافرتی ارزان قیمت صادرت زیادی را به خود اختصاص داده و این دلیل برمحبوبیت این محصول است. صادرات تشک مسافرتی ارزان قیمت به اربیل عراق دارای سودآوری مناسبی برای صادرکننگان این محصول است.

تشک مهمان اكاردئونی به دلیل استفاده اكاردئون دران دارای طول عمر بیشتر است، همچنین از شكستگی و تغییر شكل تشک جلوگیری می كند. تشک ابری یا خوابگاهی نوع دیگری از تشک مهمان است كه با اسفنج داخل آن پر می شود و هر چقدر تراكم ابر بالا باشد كیفیت بهتری خواهد داشت. البته قیمت این تشک ها بسیار ارزان می باشد.

خرید عمده تشک مسافرتی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

خرید عمده تشک مسافرتی ارزان قیمت

تشک های ابری و خوابگاهی با توجه به قیمت ارزانی كه دارند گزینه مناسبی برای خرید عمده می باشند. تشک مسافرتی ابری و نازك جزء تشک مسافرتی ارزان قیمت هستند.این نوع تشک ها بیشتر برای خوابگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سفارش تشک مهمان سبک برای صادرات

سفارش تشک مهمان سبک برای صادرات

تشک مهمان از نوع وسایل لازم برای هرخانه و هتل و مسافر خانه ای است. غالبا تشک های مهمان دارای وزن سبكی هستند و به راحتی جابه جا و در بسیاری از جاها مورد استفاده قرار می گیرند. تشک مهمان علاوه بر افزایش خرید داخلی در صادرات نیز افزایش سفارش داشته است.

لیست قیمت انواع تشک مهمان زیر 3 کیلوگرم

لیست قیمت انواع تشک مهمان زیر 3 کیلوگرم

قیمت تشک های مهمان با توجه به وزن آنها نیز متفاوت می شود. ارزان ترین تشک های مهمان وزنی كمتر از 3 كیلو دارند. تشک مهمان زیر سه كیلو گرم به دلیل حجم و وزن كمی كه دارند دارای قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر هستند. تشک ابری و تشک مهمان اکاردئونی دارای وزنی زیر ۳کیلو گرم هستند.

به بالای صفحه بردن