کارخانه تولید تشک مسافرتی اصفهان با فروش عمده

کارخانه تولید تشک مسافرتی اصفهان با فروش عمده

تولید تشک مسافرتی اصفهان در کارخانه های زیادی انجام می شود که همگی به لحاظ کیفیت و کمیت قوی بوده و امکان فروش عمده محصولاتشان وجود دارد.

تولید تشک مسافرتی اصفهان

تشک مسافرتی اصفهان شهرت بیشتری در بین تولید كنندگان تشک دارد چرا كه بیشترین كارخانه تشک مسافرتی در اصفهان قرار دارد و بیشترین صادرات تشک مسافرتی مربوط به این استان است. کارخانه های تولید تشک مسافرتی اصفهان با تولید انواع تشک مسافرتی و مهمان زیپدار و بدون زیپ نقش مهمی در تامین نیاز کشور دارند.

لیست قیمت تولیدی تشک مهمان زیپ دار

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

لیست قیمت تولیدی تشک مهمان زیپ دار

یكی از مواردی كه در خرید تشک مهمان باید مورد توجه قرار گیرد شستشوی آسان آن است. در گذشته این كار بسیار مشكل بود اما تشک مهمان امروزه به صورت زیپدار است كه به راحتی قابل شستشو است. تشک مسافرتی بدون زیپ و معمولی قیمتی ارزانتر نسبت به زیپدار دارد. تشک مسافرتی زیپدار قابل شستشوی آسان دارای رویه مقاوم و بارنگ ثابت در شستشو است.

تشک مهمان در دو مدل زیپدار و معمولی تولید می شود كه مدل زیپدار آن با قابلیت شستشوی اسان و تعویض رویه كاربرد و محبوبیت بیشتری نسبت به نوع معمولی دارد. نوع و مدل تشک مهمان در قیمت آن تاثیر دارد و تشک مهمان زیپدار با معمولی نیز از نظر قیمت متفاوت است.

قیمت خرید عمده تشک مسافرتی اصفهان

قیمت خرید عمده تشک مسافرتی اصفهان

استان اصفهان موقعیت تجاری و همكاری بسیار مناسبی را برای عرضه تشک مسافرتی به صورت عمده فراهم كرده است، چرا كه اصفهان با حجم تولید زیاد تشك مسافرتی و ارسال آن به سراسر كشور موقعیتی را برای خرید عمده تشك مسافرتی فراهم كرده است.

 

صادرات تشک مهمان به اربیل عراق

صادرات تشک مهمان طی سالهای گذشته با افزایش قابل توجهی روبه رو شده است و موقعیتی سودآور را برای صادركنندگان به وجود آورده است. از مهمترین مقصد های صادرات تشک مهمان كشور عراق است چرا که تشک مهمان ایرانی بسیار مورد توجه کشورهای همسایه از جمله عراق قرار گرفته که دلیل آن قیمت ارزان و کیفیت بالای این محصول است.

به بالای صفحه بردن