عرضه بهترین روتختی سه بعدی باکیفیت

عرضه بهترین روتختی سه بعدی باکیفیت

بهترین روتختی سه بعدی توسط شرکت ایرانی داتیس با انواع مدل های مختلف تولید می شود. عرضه مستقیم این روتختی های باکیفیت در این سایت به صورت عمده، ارائه قیمت های بدون واسطه را امکان پذیر ساخته و شما امکان خرید عمده انواع روتختی های تک نفره و دونفره این شرکت را خواهید داشت.

بهترین روتختی سه بعدی

در طراحی و دوخت جدیدترین مدل روتختی های سه بعدی، از امکانات و تکنولوژی های چاپ روز به صورت دیجیتالی استفاده می شود و از پارچه های خوب و باکیفیتی نیز باید استفاده نمود تا در نهایت شاهد تولید بهترین نوع روتختی باشیم.

اما در مسیر فروش روتختی های سه بعدی هم ما روش های مدرنی به کار بسته ایم که می توانیم آن را در کمترین زمان، در اختیار مشتریان در هر نقطه از کشورها قرار دهیم.

روتختی سه بعدی داتیس

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

مشخصات روتختی سه بعدی داتیس

سرویس های روتختی داتیس در اندازه های تک نفره و دونفره تولید می شوند که در خصوص مدل های یک نفره، شامل موارد زیر می باشد:

  • یک عدد لحاف لایت
  • یک عدد کاور لحاف
  • رو تشک کشدوزی شده یک عدد
  • دو عدد رو بالشی
  • یک عدد کوسن پر شده

در مجموع، سرویس روتختی یک نفره سه بعدی دارای شش تکه می باشد که بخش های مختلف آن به شما معرفی شد.

در خصوص ابعاد و اندازه های استاندارد این مدل روتختی ها نیز باید گفته شود که لحاف سفید و ابعاد کاور ارائه شده برای مدل های تک نفره، 160 *220 سانتی متر می باشد.

بهترین روتختی سه بعدی

خرید عمده بهترین روتختی سه بعدی

در بازار کنونی بهره مندی از روش های مدرن برای خرید عمده انواع روتختی های سه بعدی، مزیت های منحصر به فردی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در این زمینه شما می توانید با مرجع قرار دادن این سایت برای انتخاب و سفارش عمده انواع روتختی، به بهترین کیفیت ممکن دسترسی داشته باشید و ما نیز آمادگی همکاری با کلیه شهرهای ایران را داریم.

به بالای صفحه بردن