فروش اینترنتی روتختی سه بعدی پسرانه

فروش اینترنتی روتختی سه بعدی پسرانه

فروش اینترنتی روتختی یکی از راه هایی است که انواع مدل روتختی سه بعدی مخصوص اتاق کودک با طرح های پسرانه و دخترانه را برای عمده فروشی ارائه نمود. با تماس خود با گروه پاندا خواب می توانید از جدیدترین مدل روتختی های موجود در این مرکز مطلع شده و اقدام به سفارش خرید عمده نمایید.

فروش اینترنتی روتختی

دوخت روتختی های پسرانه برای رده سنی 7 تا 15 سال، با الهام از شخصیت های کارتونی محبوب در بین کودکان انجام می شود و این مسئله نیز به صورت مستقیم برروی افزایش فروش، تاثیر گذار بوده است.

در حال حاضر تنوع روتختی از مهم ترین شاخصه هایی می باشد که مشتریان برای خرید عمده و تکی، آن را مد نظر قرار می دهند و از همین رو یک مرجع دسترس پذیر برای ارائه انواع روتختی، ایجاد شده است.

روتختی کودک طرح باب اسفنجی قرمز

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

روتختی کودک طرح باب اسفنجی قرمز

یکی از کارتون هایی که از شخصیت های آن در دوخت روتختی های پسرانه استفاده شده است مربوط به بابت اسفنجی است.

روتختی های قرمز باب اسفنجی، مناسب برای رده سنی نوجوان بوده و رنگ قرمز آن، سبب شده تا برای پسران نیز بهترین پیشنهاد باشد.

برند کارینا از تولید کنندگان روتختی های نوزاد و نوجوان می باشد که همواره، بهترین طرح ها را چاپ و ارائه می نماید.

این نوع سرویس های روتختی به همراه لحاف و روبالشی و همچنین تشک بسته بندی می شوند تا یک ست کامل در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

فروش اینترنتی روتختی

فروش اینترنتی روتختی های جدید

بی تردید، جدید بودن طرح روتختی هم یک عامل موثر در افزایش فروش انواع روتختی در بازار خواهد بود.

با آغاز فروش اینترنتی روتختی های شیک و جدید در بازار، این امکان برای مشتریان اقصی نقاط ایران فراهم شده است که ضمن انتخاب خود، بتوانند اقدام به سفارش عمده نیز نمایند.

از همین رو می توانید سفارش انواع روتختی را با یک تماس در این مرکز به انجام رسانید.

به بالای صفحه بردن