قیمت انواع تشک مهمان یک نفره

قیمت انواع تشک مهمان یک نفره

[av_textblock]
تشک مهمان یک نفره در وزن های مختلف و با جنس رویه های فلامنت، فلوروسنت، ژاکارد در بسته بندی های متنوع با قیمت های مناسب در این سایت موجود می باشد.

قیمت تشک مهمان یک نفره با رویه های متنوع را در این سایت، رقابتی و مقرون به صرفه می توانید دریافت نمایید و برای خرید عمده انواع تشک های مورد نیاز خود نیز اقدام به سفارش نمایید.

یکی از تشک های پرکاربردی که توسط شرکت ها تولید و عرضه می شود، مربوط به تشک های مسافرتی می باشد و ضخامت آن ها که نشانگر وزن و کیفیت الیاف به کار رفته در آن است.

در حال حاضر با فروش عمده تشک مهمان خوب و باکیفیت در این سایت با ارائه قیمت های خوب، فرصت مناسبی برای ثبت سفارش در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

تشک مهمان یک نفره

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

تشک مهمان یک نفره عرض 90 طول 200 سانتیمتر

تولید تشک های یک نفره برای رده های سنی مختلف با اندازه های گوناگونی انجام می شود که یکی از آن ها مربوط به تشک های سایز 200*90 سانتی متر است.

این دسته از تشک ها معمولا برای افراد ریز نقش و نوجوان مناسب می باشد.

اما نمونه های ضخیم تشک مهمان نیز وجود دارند که برای افراد سنگین وزن بستر خواب مناسبی فراهم می نمایند.

تشک طبی مهمان دو نفره پارچه فلامنت

با توجه به اینکه تشک های مهمان تولید شدند تا جای تشک های حجیم و سنگین قدیمی را پر نمایند لذا نیاز بود تا تشک مهمان دونفره نیز داشته باشیم

این گروه تولیدی، هم تشک های تک نفره و هم مدل های دونفره را تولید می نماید که در این میان، ارائه تشک های مهمان رویه فلامنت و پارچه اعلا از انواع محصولات پرفروش این گروه تشک سازی محسوب می شود.

تشک مهمان یک نفره

قیمت تشک مهمان یک نفره

همانطور که گفته شد، تشک ها از لایه بندی های متنوعی تشکیل شده اند و همین لایه ها، عاملی برای تفاوت قیمت ها نیز خواهند بود.

شرکت تولیدی تشک های مهمان طبی در کشور ما با برندهای متعددی محصولات خود را عرضه می نمایند.

سایت اینترنتی هم با دارا بودن انواع مدل تشک های طبی مهمان، عرضه مستقیم تمامی مدل ها را به صورت یکجا امکان پذیر نموده و شما هم می توانید از این فرصت برای خرید عمده تشک ها استفاده نمایید.
[/av_textblock]

به بالای صفحه بردن