قیمت تشک مهمان نوجوان طبی

قیمت تشک مهمان نوجوان طبی

تشک مهمان نوجوان و نوزاد از جمله محصولات تولیدی گروه پاندا خواب هستند که با قیمت های باور نکردنی در بازار توزیع می گردندد.

قیمت تشک مهمان نوجوان

قیمت تشک مهمان نوجوان طبی برای خرید عمده، کاملا خوب و رقابتی ارائه می شود که این سایت، بهترین فضا برای همکاری در جهت عرضه مستقیم انواع تشک می باشد.

تولیدی تشک مهمان پاندا با تولید بهترین نوع تشک های طبی مخصوص کودک و نوجوان، توانسته محصولات خود را تکمیل نماید و عرضه مستقیم این نوع تشک ها به بازار نیز به بهترین شکل انجام می پذیرد.

این نوع تشک ها که در نمونه های پفدار و بدون پف تولید می شوند، دارای اندازه های استانداردی، متناسب با این رده سنی می باشد.

تشک مهمان

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

تشک مهمان چیست؟

از مدل تشک مهمان نوجوان مخصوص کودک و نوجوان، می توان به تشک های مهمان پاندا اشاره نمود که این نوع تشک ها با رویه عروسکی تولید می شوند.

ارائه تشک های نوجوان در اندازه 80*180 سانتی متری انجام شده و مدل تشک های کودک آن نیز 70*130 سانتیمتر است.

آکاردئون یک پارچه در این نوع تشک های طبی، سطح مناسب تری را برای خواب فراهم می آورد.

مارک تشک مهمان

تشک مهمان چه مارکی بخرم؟

سایز استاندارد برای تولید تشک مهمان نوجوان، 180 در 80 سانتیمتر بوده و شرکت پاندا خواب، بهترین نوع تشک های خود را با لایه های استاندارد، تولید و عرضه نموده است.

این نوع تشک ها علاوه بر این که با لایه آکاردئونی درجه یک تولید می شوند، با لایه پنبه دوزی و الیاف سفید غیر بازیافتی پر می شوند. حتما می دانید الیاف بازیافتی که در پر کردن تشک ها استفاده می شود رنگی هستند و از زباله های بیمارستانی و … بدست می آیند به همین جهت بهداشتی نمی باشند.

تشک مهمان نوجوان

قیمت تشک مهمان نوجوان طبی

به منظور دریافت بهترین قیمت های عمده فروشی انواع تشک مهمان نوجوان و نوزادی، این سایت، بهترین مرجع برای شما خواهد بود که دسترسی کامل به انواع مدل های مختلف، داشته باشید.

فروش اینترنتی تشک در این سایت، با تنوع کاملی از اندازه ها و مدل های مختلف انجام می شود که می توانید هم اکنون برای ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید.

به بالای صفحه بردن